00:30
Alvis Cars FV107 Scimitar - БРМ (Великобританія) 1971

Категорія бронетехніки - бойова броньована машина (ББМ). Субкатегорія ББМ - бойова розвідувальна машина (БРМ). Тип шасі - гусеничне. БТОТ (озброєння) - гарматно-кулеметне. Категорія двигуна - бензиновий. Тип трансмісії - МТ.

Загальні відомості
Одним з яскравих представників сімейства легких бойових гусеничних машин Scorpion, розробленого фірмою Alvis, являється бойова розвідувальна машина FV107 Scimitar. Вона дуже маленька і легка - її маса, у бойовому спорядженні, складає 7,8 тонни, довжина 4,39 метри, ширина 2,18 метри і висота (по перископу навідника) - 2,1 метри. Машину обслуговує екіпаж з трьох чоловік. БРМ легко транспортується багатьма військово-транспортними літаками і важкими вертольотами.
Розвідувальну машину FV107 Scimitar, легко дізнатися по характерній вежі, озброєній довгоствольною 30-мм автоматичною гарматою L21 Rarden і спареним 7,62-мм кулеметом. Така ж вежа, встановлювалася на колісній розвідувальній машині Fox. Гармата L21 Rarden, розроблялася спеціально для поразки легко броньованих об'єктів, типу бронетранспортерів і бойових машин піхоти. Скорострільність гармати - 80 пострілів в хвилину, стрільба з неї, може вестися поодинокими пострілами і чергами. Завдяки подвійному стрічковому живленню, навідник, залежно від обстановки, може швидко міняти тип використовуваних боєприпасів. У вертикальній площині, гармата наводиться в секторі від -10° до +40°. До складу боєкомплекту, входять 165 бронебійних підкаліберних снарядів, з піддоном (що відділяється) і осколково-фугасних пострілів, а також 3000 патронів. Бронебійний снаряд, має початкову швидкість - 1200 м/с і на дальності 1500 метрів, пробиває розташовану під кутом 45°, сталеву броньову плиту, товщиною 40 мм. Для стрільби в нічних умовах, у навідника є пасивний інфрачервоний приціл. По бортах вежі, змонтовані два чотиристволові гранатомети, для постановки димових завіс.
Моторно-трансмісійне відділення, розміщено в передній частині корпусу, що зумовило загальне компонування ходової частини - провідні колеса попереду, а направляючі з механізмами натягу гусениць - ззаду. Бойове відділення, зміщено до корми. У вежі зліва від гармати, розташовується робоче місце командира машини, в корпусі перед ним - розміщується механік-водій, бойовий пост навідника - у вежі праворуч від гармати. Вежа обладнана ручним двошвидкісним механізмом повороту і ручним механізмом наведення гармати у вертикальній площині. Корпус і вежа розвідувальної машини, виконані з броньового алюмінієвого сплаву, методом зварювання. Лобові деталі корпусу і вежі, не пробиваються 14,5-мм бронебійними кулями, з відстані 200 метрів, борти і корма, захищають від 7,62-мм куль, з будь-якої дальності обстрілу. На машині є фільтровентиляційна установка, яка забезпечує захист екіпажа від хімічних отруйних речовин і радіоактивного пилу.
В якості силової установки, використовується 6-циліндровий бензиновий двигун рідинного охолодження Jaguar J.60 №1 Mk.100B, потужністю 143 кВт. Трансмісія - механічна, планетарна, з диференціальним механізмом повороту. Коробка передач, забезпечує по 7 передач переднього і заднього ходу. По пристрою, трансмісія подібна до трансмісії танка FV4201 Chieftain, але значно менше по розмірах і масі. Підвіска - індивідуальна, торсіонна, з гідравлічними амортизаторами на передніх і задніх вузлах. Обгумовані двосхилі опорні катки (по 5 на борт) і балансири, виготовлені з алюмінієвого сплаву. Гусениці з гумометалічними шарнірами, траки - сталеві. З метою зменшення шумності, гусениці і провідні колеса, мають поліуретанове покриття, а охолодження вентилятора силової установки, здійснюється змішаним напівосьовим напіввідцентровим потоком.
Машина здатна долати водні перешкоди, за допомогою індивідуального плавзасобу. Воно являє собою, доладні екрани (з еластичного водонепроникного матеріалу), що висуваються вгору по периметру корпусу. Вони забезпечують необхідний запас плавучості. Рух на плаву, відбувається за рахунок перемотування гусениць, при цьому FV107 Scimitar, розвиває швидкість 7 км/год. Для сухопутних військ Великобританії, було виготовлено 486 БРМ цього типу.

Тактико-технічні характеристики (FV107 Scimitar)
Екіпаж - 3 людини.
Максимальний кут підвищення знаряддя - +35 градусів.
Максимальний кут відміни гармати - -10 градусів.
Максимальна дальність стрільби - ? метрів.
Довжина (c гарматою вперед) - 4985 мм.
Довжина (по корпусу) - 4794 мм.
Ширина (загальна) - 2242 мм.
Ширина (по гусеницях) - 2134 мм.
Висота (по даху вежі) - 2096 мм.
Бойова маса - 7800 кг.
Бронювання вежі - 60 мм (лоб) і 20 мм (борт).
Бронювання корпусу - 60 мм (лоб) і 20 мм (борт).
Подоланна стінка - 0,5 метра.
Максимальний кут підйому - 60 відсоток.
Подоланний рів - 2,057 метра.
Подоланний брід - 1,067 метра.
Подоланний брід (з підготовкою) - ? метра.
Ширина колії - 1708 мм.
Ширина гусениці - 432 мм.
Число траків - ?.
Число опорних катків (на борт) - 5.
Діаметр опорного катка - ? мм.
Підвіска - незалежна торсіонна.
Основне озброєння, складається з 1 30-мм гармати L21 Rarden (Боєкомплект - 165 снарядів.).
Додаткове озброєння, складається з 1 7,62-мм співісного кулемета (Боєкомплект - 3000 патронів.). 2 димових гранатомета (Боєкомплект - 8 димових гранат.).
Силова установка - 1 бензиновий двигун R6 Jaguar J.60 №1 Mk.100B (190 к. с.).
Питома потужність - 24,5 к. с./тонну.
Перебуває на озброєнні країн: Бельгія, Великобританія.
Статус: роки виробництва - 1971-?, роки експлуатації - з 1971.

Категория: БТТ країн NATO | Просмотров: 81 | Добавил: Купчинский | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar