00:30
Messerschmitt Bolkow Blohm Bo.105

Messerschmitt Bolkow Blohm Bo.105 - Багатоцільовий вертоліт (Німеччина) 1967

Вертоліт - Bo.105. Розробник - Messerschmitt Bolkow Blohm. Країна - Німеччина.

Загальні відомості
Вертоліт Messerschmitt Bolkow Blohm Bo.105, призначений для боротьби з танками, безпосередньої підтримки сухопутних військ, спостереження і зв'язку.
Розробка легкого допоміжного вертольота Bo.105, фірмою Messerschmitt Bolkow Blohm, почалася в 1962 році. Перший дослідний зразок, який був оснащений двома ТВД Allison 250.С18 і несучим гвинтом від вертольота Westland Scout, зруйнувався на самому початку наземних випробувань. Наступний зразок, піднявся в повітря 16 лютого 1967 року. Це був перший вертоліт, оснащений несучим гвинтом, з жорстким кріпленням лопатей. У серію пішла модель Bo.105С, яку, в 1975 році, змінив Bo.105СВ - це машина і стала, основним серійним варіантом.
Конструкція несучого гвинта, забезпечувала вертольоту Bo.105, унікальні льотні характеристики на бриючому польоті, тому уряд Федеративної Республіки Німеччини, замовив для бундесверу, 439 таких машин. До цього числа входило, 227 апаратів Bo.105М (VBH), для розвідки і забезпечення зв'язку і 212 протитанкових вертольотів Bo.105Р (РАН- 1), здатних нести шість ПТКР HOT. Постачання почалися в грудні 1980 року.
Фирма Messerschmitt Bolkow Blohm, також розробила протитанковий варіант, здатний нести 8 ПТКР TOW. Іншими військовими користувачами апаратів Bo.105, являються ВМС Мексики (6 вертольотів) і іспанська армія (60 вертольотів, 57 з яких, зібрані фірмою СASА). Bo.105, збирається, також, в Індонезії, під позначенням Nurtanio NBo.105 і в Чилі. Апарати цього типу, використовуються у Брунеї, Канаді, Колумбії, Голландії, Іраку, Нігерії і Швеції. До 1991 року, більше 1300 одиниць Bo.105, поставлені в 37 країн світу.

Модифікації (Bo.105)
Bo.105A V1 - досвідчена модифікація. Мав ТГД Allison 250.С18 (235 кВт / 319,5 к. с.). Зроблений в єдиному екземплярі.
Bo.105A V2 - досвідчена модифікація. Мав ТГД Allison 250.С18 (235 кВт / 319,5 к. с.). Зроблений в єдиному екземплярі.
Bo.105A V3 - досвідчена модифікація. Мав ТГД Allison 250.С18 (235 кВт / 319,5 к. с.). Зроблений в єдиному екземплярі.
Bo.105A V4 - досвідчена модифікація. Мав ТГД Allison 250.С18 (235 кВт / 319,5 к. с.). Зроблений в єдиному екземплярі.
Bo.105A V5 - досвідчена модифікація. Мав ТГД Allison 250.С18 (235 кВт / 319,5 к. с.). Зроблений в єдиному екземплярі.
Bo.105A V6 - досвідчена модифікація. Мав ТГД Allison 250.С18 (235 кВт / 319,5 к. с.). Зроблений в єдиному екземплярі.
Bo.105B - досвідчена модифікація. Мав ТГД MAN 6022.A3.
Bo.105C - базова модифікація серійного вертольота Bo.105.
Bo.105C.2 - модифікація Bo.105C. Мав ТГД Allison 250.С20 (298 кВт / 405 к. с.).
Bo.105C.23 - модифікація Bo.105C. Мав ТГД Allison 250.С20 (298 кВт / 405 к. с.).
Bo.105CB - модифікація Bo.105C. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.) і 20-мм гармату Rheinmetall Rh.202.
Bo.105CB.2 - модифікація Bo.105CB. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105CB.3 - модифікація Bo.105CB. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105CB.4 - модифікація Bo.105CB. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105CBS - подовжена модифікація Bo.105C. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105CBS.2 - модифікація Bo.105CBS. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105CBS.4 - модифікація Bo.105CBS. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105CBS.5 - модифікація Bo.105CBS. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.) і новий несучий гвинт.
Bo.105CS - подовжена модифікація Bo.105C. Мав ТГД Allison 250.С20 (298 кВт / 405 к. с.).
Bo.105CS.2 - модифікація Bo.105CS. Мав ТГД Allison 250.С20 (298 кВт / 405 к. с.).
HR.15 - іспанська модифікація Bo.105C.
Bo.105CDN - модифікація Bo.105C.
Bo.105CDN B - модифікація Bo.105CDN.
Bo.105CDN B.4 - модифікація Bo.105CDN B.
Bo.105CDN BS - модифікація Bo.105CDN B.
Bo.105CDN BS.2 - модифікація Bo.105CDN BS.
Bo.105CDN BS.4 - модифікація Bo.105CDN BS.
Bo.105CDN BS.5 - модифікація Bo.105CDN BS.
Bo.105D - модифікація з новим устаткуванням.
Bo.105DB - модифікація Bo.105D.
Bo.105DB.4 - модифікація Bo.105DB.
Bo.105DB.5 - модифікація Bo.105DB.
Bo.105DBS - модифікація Bo.105D.
Bo.105DBS.4 - модифікація Bo.105DBS.
Bo.105DBS.5 - модифікація Bo.105DBS.
Bo.105DS - модифікація Bo.105D.
Bo.105E.4 - модифікація для Албанії.
Bo.105L - модифікація Bo.105C. Мав ТГД Allison 250.С28 (410 кВт / 550 к. с.).
Bo.105LS - модифікація для роботи в умовах тропіків і високогір'я. Мав ТГД Allison 250.С28C (373 кВт / 500 к. с.).
Bo.105LS A.1 - модифікація Bo.105LS.
Bo.105LS A.2 - модифікація Bo.105LS.
Bo.105LS A.3 - модифікація Bo.105LS.
Bo.105LS B.1 - модифікація Bo.105LS.
Bo.105M P - протитанкова модифікація. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105M P1.A1 - протитанкова модифікація. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105M P1.M - протитанкова модифікація. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
Bo.105M E.4 - протитанкова модифікація. Мав ТГД Allison 250.С20B.3 (313 кВт / 425 к. с.).
NBo.105 - індонезійська модифікація Bo.105C.
NBo.105S - модифікація NBo.105.
Bo.105 HGH - експериментальна модифікація (максимальна швидкість - 404 км/год).
Bo.105 E.4 - остання модифікація Bo.105. Зроблено 12 одиниць.
Во.105 KLH - корейська модифікація Bo.105CBS.5.
Bo.106 - досвідчена модифікація.
Bo.107 - демонстраційна модифікація (випробування елементів конструкції і систем вертольота SC-135).
Bo.108 - демонстраційна модифікація (випробування елементів конструкції і систем вертольота SC-135).
Bo.105 ATH - іспанська модифікація (фірма-виробник - CASA). Зроблено 28 одиниць.
Bo.105 GSH - розвідувальна модифікація для ВПС Іспанії. Мав 20-мм гармату. Зроблено 18 одиниць.
Bo.105 LOH - розвідувальна модифікація.
Bo.105 M - розвідувальна модифікація.
Во.105 МSS - морська модифікація. Мав пошуковий радар.
Bo.105 P - протитанкова модифікація. Мав ПТКР HOT і 20-мм автоматичну гармату (525 снарядів).
Bo.105 PAH-1 - протитанкова модифікація. Мав ПТКР HOT.
Bo.105 PAH-1 A1 - модифікація Bo.105 PAH-1.
Bo.115 HCH - досвідчена модифікація.

Технічні характеристики (Bo.105C)
Екіпаж - 2 людини.
Максимальна швидкість - 275 км/год.
Крейсерська швидкість - 245 км/год.
Статична стеля - 1300 метрів.
Динамічна стеля - 5180 метрів.
Дальність польоту (перегоночная) - 1110 км.
Робоча дальність польоту - 658 км.
Максимальна злітна маса - 2400 кг.
Маса порожнього вертольота - 1256 кг.
Максимальне бойове навантаження - ? кг.
Максимальне корисне навантаження - 575 кг.
Діаметр несучого гвинта - 9,84 метрів.
Довжина - 8,56 метрів.
Висота - 2,98 метри.
Двигун - 2 ТГД Allison 250.С20 (2 x 420 к. с.).

Просмотров: 84 | Добавил: Купчинский | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar