E-Ships
20.02.2022, 20:55

Eendracht - Вітрильник (Голландія) 1600
Eendracht - вітрильник, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 365 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 30 х 8,6 метрів. Вітрильник Eendracht, озброєн дев'ятнадцятьма гарматами і дванадцятьма Falconetto. Спущений на воду у 1600 році.
Незабаром після здобуття незалежності (у 1581 року), Голландія стає домінуючою торговою силою на Сході. Швидке піднесення країни, як торговельної, було з задоволенням сприйнято її партнерами на Сході. Голландці займалися тільки комерцією, на відміну від своїх європейських суперників, які витрачали зусилля на те, щоб навернути в християнство тих, з ким вони торгували. Голландська Вест-Індська Компанія, незабаром почала контролювати мис Доброї Надії і шляхи через нього. У 1615 році, щоб відшукати новий шлях на Схід, спорядили дослідницьку експедицію. Hoorn і Eendracht вирушили на захід, але на Hoorn виникла пожежа, і Eendracht був змушений закінчувати подорож поодинці. У січні 1616 року, експедиція обійшла навкруги самого південного мису Південної Америки. Дослідники назвали його мис Горн, в честь свого корабля, і повернулися додому. Eendracht мав дві палуби, не рахуючи верхній, на якій і було встановлено дванадцять Falconetto.

Elisabeta - Крейсер (Румунія) 1887
Elisabeta - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 1341 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 73 х 10,2 х 3,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Крейсер Elisabeta, озброєн чотирма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у 1887 році.
У 1878 році, Румунія стала незалежною від Туреччини. Незабаром, вона вже мала невелику армію і флот, чисельністю близько 1500 чоловік. Elisabeta, побудована в Англії, і була головним кораблем цього флоту. Вона служила багато років, але в основному як королівська яхта.

Emperador Carlos V - Крейсер (Іспанія) 1895
Emperador Carlos V - крейсер, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 9235 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 115,8 х 20,5 х 7,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Крейсер Emperador Carlos V, озброєн вісьмома 140-мм і двома 180-мм знаряддями. Бронювання - 165 мм (пояс) і 51 мм (палуба). Спущений на воду у березні 1895 року.
Emperador Carlos V, був одним з останніх броненосних крейсерів, побудованих для іспанського флоту. У 1898 році, він входив в ескадру, сформовану для повернення Філіппін, захоплених США в ході іспано-американської війни. Виключений зі списків флоту, в 1931 році.

Erzherzog Albrecht - Броненосець (Австро-Угорщина) 1872
Erzherzog Albrecht - броненосець, виготовлений у Австро-Угорщини. Його водотоннажність, становить 6075 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 89,6 х 17 х 6,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є двоциліндровий паровий двигун. Максимальна швидкість - 12,8 вузлів. Броненосець Erzherzog Albrecht, озброєн вісьма 240-мм знаряддями. Бронювання - 203 мм (пояс). Спущений на воду у квітні 1872 року.
Erzherzog Albrecht, був першим залізним бойовим кораблем Австро-Угорщині. У конструкції цього корабля, швидкість і наступальна потужність, були принесені в жертву бронюванню. У 1908 році, броненосець був перейменований в Feuerspeier і використовувався як тендер для навчання артилеристів. У 1920 році, був захоплений Італією і став назватися Buttafuaco Custoza. Списаний в 1946 році.

Erzherzog Friedrich - Крейсер (Австрія) 1857
Erzherzog Friedrich - крейсер, виготовлений у Австрії. Його водотоннажність, становить 1724 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 67,8 х 12 х 5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є горизонтальний паровий двигун. Максимальна швидкість - 8,9 вузлів. Крейсер Erzherzog Friedrich, озброєн сімнадцятьма 30-фунтовими знаряддями. Спущений на воду у квітні 1857 року.
Спочатку, Erzherzog Friedrich і однотипний Dandolo, були гладкопалубними дерев'яними крейсерами, велика частина знарядь яких, розташовувалася в батареї на головній палубі. У 1877-1880 роках, Erzherzog Friedrich був перебудований. На нім встановили передній місток і збільшили пів'ют, аби розширити приміщення для кадетів. У 1897 році, крейсер був виведений із складу флоту і використовувався для перевезення казанів з Поли до Трієста. У 1899 році, він був розібраний.

Erzherzog Karl - Броненосець (Австро-Угорщина) 1903
Erzherzog Karl - броненосець, виготовлений у Австро-Угорщини. Його водотоннажність, становить 10640 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 126,2 х 21,7 х 7,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 20,5 вузлів. Броненосець Erzherzog Karl, озброєн чотирма 240-мм і дванадцятьма 190-мм знаряддями. Спущений на воду у жовтні 1903 року.
Erzherzog Karl і два однотипних корабля, були останньою серією дредноутів в австрійському флоті. Під час Першої світової війни, корабель служив на Адріатичному морі, а після її закінчення, в 1919 році, переданий Югославії. У 1920 році, броненосець відправили до Франції і розібрали на метал.

Esmeralda - Крейсер (Чилі) 1883
Esmeralda - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 2997 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 82,3 х 12,8 х 5,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є горизонтальний паровий двигун. Максимальна швидкість - 18,3 вузлів. Крейсер Esmeralda, озброєн двома 254-мм і шістьма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у червні 1883 року.
Приблизно до початку 1880-х років, бронювання крейсерів, складалося лише з неповної броньової палуби, що тягнулася від водонепроникної перегородки в носі, до іншої перегородки в кормі. Таке розташування броні, економило засоби і вагу корабля, проте борти і краї, залишалися повністю незахищеними. Концепція повної броньової палуби, була запропонована лордом Армстронгом, в проекті крейсера Esmeralda, споруджуваний Джорджем Ренделлом, для чилійського флоту. Корабель мав бронепалубу, товщиною більше 25 мм, яка утворювала сходинку - від 0,3 метрів, над ватерлінією, до 1,2 метра - під нею. Вона підтримувалася комірчастими бункерами для вугілля, що зменшувало небезпеку ушкодження. Над бронепалубою, знаходився просторий і добре вентильований простір для екіпажа. 254-мм знаряддя головного калібру, розташовувалися в одингарматних барбетах в краях корабля, а 152-мм - в спонсонах в середині корабля. У 1894 році, крейсер був проданий Японії і брав участь в російсько-японської війні 1904-1905 років. У 1912 році, він був списаний.

Esmeralda - Крейсер (Чилі) 1894
Esmeralda - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 7112 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 132,8 х 16,2 х 6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Крейсер Esmeralda, озброєн двома 203-мм і шістнадцятьма 152-мм знаряддями. Бронювання - 152 мм (пояс, по ватерлінії) і 38-51 мм (палуба). Спущений на воду у квітні 1894 року.
Esmeralda був сталевим крейсером, з дерев'яним і мідним покриттям корпусу, спроектованим Філіпом Уотсом і побудованим на верфі лорда Армстронга, для флоту Чилі. Корабель мав таранний ніс і гладку палубу. 152-мм знаряддя, розташовувалися в середині корабля на головній палубі, а 203-мм - в краях. Для захисту розрахунків 203-мм знарядь від дульних газів сусідніх знарядь, були поставлені вогнетривкі щити. У 1910 році, крейсер був перебудований, а в 1929 році - списаний.

Esmeralda - Навчальний корабель (Чилі) 1951
Esmeralda - навчальний корабель, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 3731 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 94 х 13 х 7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 11 вузлів. Навчальний корабель Esmeralda, озброєн двома 57-мм знаряддями. Спущений на воду в 1951 році.
Спеціально спроектований, як навчальний корабель, Esmeralda був побудований в 1952 році. Спочатку він будувався в Кадісі для іспанського флоту і називався Don Juan de Austria. Проте, 12 травня 1953 року, судно було передано Чилі і названо Esmeralda. Воно використовувалося для навчання кадетів і брало участь в декількох гонках вітрильників. На борту корабля, одночасно можуть перебувати до 80 кадетів і команда з 271 людини. Один дизельний двигун фірми F. I. A. T., розвиває потужність 1400 к. с., а дальність ходу, під дизелем, становить 8000 миль (15200 км). Судно має вітрильне озброєння чотирьохщоглової шхуни, а площа вітрил, становить 2392 квадратних метра.

Espana - Лінійний корабель (Іспанія) 1912
Espana - лінійний корабель, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 15991 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 140 х 24 х 7,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 19,5 вузлів. Лінійний корабель Espana, озброєн вісьмома 305-мм і дванадцятьма 102-мм знаряддями. Бронювання - 76-203 мм (пояс), 76 мм (батарея) і 203 мм (вежі). Спущений на воду у лютому 1912 року.
Espana і два однотипні кораблі, поєднували в собі озброєння дредноутів з розмірами додредноутів. У 1923 році, Espana сів на мілину і врятувати його не вдалося. Однотипний Alfonso III, був перейменований в Espana, але і він затонув, підірвавшись на міні, в 1937 році.

Espora - Міноносець (Аргентина) 1890
Espora - міноносець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 528 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 60,9 х 7,6 х 2,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 19,5 вузлів. Міноносець Espora, озброєн двома 14-фунтовими знаряддями і п'ятьма 457-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1890 році.
Построеный на верфі фірми Laird у Беркенгеді, Espora і однотипний Rosales, були сталевими кораблями з піднятими півбаком і пів'ютом. Два торпедні апарати, розташовувалися посередині корабля в спарених установках, а п'ятий - в носі. Espora успішно діяв під час громадянських воєн у Бразилії і Чилі. Його котли і озброєння, були замінені в 1905 році. У 1920 році, міноносець був списаний. Rosales затонув в 1892 році.

Europa - Лайнер (Данія) 1931
Europa - лайнер, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 10387 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 147,6 х 19 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 17,2 вузлів. Спущений на воду у лютому 1931 року.
Europa - один з двох теплоходів, побудованих фірмою Burmeister and Wain (з міста Копенгаген), для лінії Копенгаген - Північна Америка Східноазіатської компанії. У 1920-1930 роках, вантажопасажирські теплоходи сталі популярні у маленьких компаній, оскільки вони були економічні, споживаючи невелику кількість палива і не вимагаючи великої машинної команди. Система одного класу і хороша якість обслуговування, зробили Europa популярним і серед пасажирів, яких він міг перевозити у кількості 64 чоловік. У 1940 році, німці окуповували Данию і Europa перейшла під британський прапор. 3 травня 1941 року, він згорів в результаті німецького повітряного нальоту. Однотипний теплохід America, також був втрачений в ході Другої світової війни - його торпедував і потопив в Північній Атлантиці, німецький підводний човен U306.

Ever Globe - Контейнеровоз (Тайвань) 1984
Ever Globe - контейнеровоз, виготовлений у Тайвані. Його водотоннажність, становить 43978 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 231 х 32 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Спущений на воду у 1984 році.
Ever Globe, входить до складу великого, швидко зростаючого, флоту контейнеровозів, що належить компанії Evergreen Marine Corporation, яка базується в Тайвані і зареєстрована в Панамі. Судно має три трюми для контейнерів і велику робочу площу палуби. Контейнеровози цього типу, що вчинили революцію в перевезенні вантажів, почали будуватися в 1960-х роках.

Extremadura - Крейсер (Іспанія) 1900
Extremadura - крейсер, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 2168 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 87 х 11 х 4,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 20,5 вузлів. Крейсер Extremadura, озброєн чотирма 120-мм і чотирма 162-мм знаряддями. Спущений на воду у 1900 році.
Extremadura - один з двох кораблів, що складали клас невеликих двотрубних крейсерів. Він був закладений в Кадісі в 1899 році, і спущений на воду в 1900 році. Однотипний корабель Puerto Rico, був спущений на воду в 1902 році. Спочатку передбачалося, що Extremadura, буде нести 140-мм знаряддя Hontoria і 102-мм гармати Krupp. Однак замість них, були використані скорострільні гармати Armstrong. Два 162-мм знаряддя головного калібру, були встановлені в центральній частині корабля, на надводному борту, майже врівень з двома трубами. Більш легкі, 120-мм знаряддя, розміщувалися пліч-о-пліч парами, два на носі і два для стрільби точно назад. Парові машини, забезпечувалися пором від двох вугільних котлів і розвивали потужність, близько 2600 к. с. Зазвичай корабель мав запас вугілля в 107 тонн, але у воєнний час міг завантажити в свої вугільні ями до 212 тонн. Захист був посилений 13-мм броньовою палубою, що затуляла корпус по всій довжині і підвищувалася над машинним відділенням. Нижче палуби, розташовувалися водонепроникні відсіки, два з яких, займало машинне відділення. Крейсер списали і здали на злам у 1930 році.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 67 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar