F-Ships
25.02.2022, 00:00

Feth I Bulend - Броненосець (Туреччина) 1870
Feth I Bulend - броненосець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 2805 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 72 х 12 х 5,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун подвійного розширення. Максимальна швидкість - 13 вузлів. Броненосець Feth I Bulend, озброєн чотирма 228-мм знаряддями. Бронювання - 152-228 мм (пояс по ватерлінії). Спущений на воду у 1870 році.
Feth I Bulend - корабель із сталевим корпусом і центральною батареєю, побудований на верфі Blackwall, в місті Лондон. Він був закладений в лютому 1868 року і закінчений в травні 1872 року. Реконструйований в 1903-1907 роках. У 1912 році, Feth I Bulend, був потоплений грецьким торпедним катером N11.

Flamingo - Проривник блокади (США) 1864
Flamingo - проривник блокади, виготовлений у США. Його водотоннажність, становить 508 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 65 х 6 х 2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є діагонально-шатуновий паровий двигун. Спущений на воду у 1864 році.
Flamingo був типовим представником пізніх, досконаліших проривників блокади, використовуваних під час Громадянської війни в Америці. Його корпус був довгим і низьким, а для зменшення силуету, рангоут був скорочений до двох легенів щогл-однодеревок. Ці спеціально спроектовані судна, зазвичай будувалися у Великобританії і укомплектовувалися англійськими екіпажами. Висока швидкість, була обов'язковою умовою. Багато проривників блокад, розвивали швидкість - до 18 вузлів і були якнайшвидшими судами свого часу. Корпуси були полегшені до межі. На останніх судах цього типу, побудованих в 1864 році (орієнтовно), корпуси зміцнювали сталевими конструкціями. Багато суден було знищено бойовими кораблями Союзу, інші загинули під час штормів.

Flamingo - Міноносець (Австро-Угорщина) 1889
Flamingo - міноносець, виготовлений у Австро-Угорщині. Його водотоннажність, становить 91,4 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 39,9 х 4,8 х 1,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 19 вузлів. Міноносець Flamingo, озброєн двома 350-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1889 році.
Flamingo - один з 20 малих кораблів-міноносців, побудованих для австрійського флоту в кінці 1880-х - початку 1890-х років. Вони повторювали ранішу вдалу конструкцію Schichau, але включали деяку кількість удосконалень. Flamingo був закладений в 1888 році і закінчений в 1889 році. Він і інші однотипні кораблі, будувалися в Трієсті, компанією Stabilimento Tecnico Triestino. Останні 16 кораблів даної серії, були побудовані в інших доках. Всі вони мали прекрасні мореплавні якості, які частково, обуславливались критою броньованою палубою. Здвоєний торпедний апарат, був змонтований на поворотному верстаті, відразу за похилим димарем. Допоміжне озброєння обмежувалося легкими скорострільними знаряддями, встановленими на носі і кормі. Двигун харчувався від одного локомотивного казана і розвивав потужність, близько 1000 к. с. Flamingo мав дальність плавання - 1200 миль (2280 км), при швидкості 10 вузлів. Всі кораблі цього типа, піддалися глобальній реконструкції в 1900-1910 роках. Під час модернізації, на Flamingo замінили казан, на два казани Jarrow. Він остаточно повернувся на службу, перейменований в N26. Підірвався на міні і затонув у Поли, 23 серпня 1914 року. Вісімнадцять миноносок, що залишилися, були в 1917 році, перетворені в тральщики, шістнадцять з них в 1920 році, передали Італії. Більшість була відразу здана на злам, але чотири служили італійськими береговими патрульними катерами, аж до 1925 року.

Flandria - Лайнер (Голландія) 1922
Flandria - лайнер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 10334 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 143,9 х 18 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний паровий двигун. Максимальна швидкість - 14,5 вузлів. Спущений на воду у червні 1922 року.
Flandria, була построенна шотландською фірмою Barclay, Curie and Company, спеціально для Royal Holland Lloyd. Будівництво було закінчене у вересні 1922 року. Він використовувався для обслуговування маршруту Амстердам - Південна Америка. Корабель міг перевозити - 215 пасажирів першим класом, 110 пасажирів другим класом і 1000 - третім. Після 14 років роботи на південноамериканської лінії, Flandria продали французької компанії Compani Generate Transatlantique. Її перейменували в Bretagne і збільшили приміщення для пасажирів так, що корабель зміг приймати ще 440 пасажирів каютного класу. Далі, починаючи з 1937 року, він обслуговував маршрут Франція - Вест-Індія. 14 жовтня 1939 року, Bretagne був торпедований і потоплений німецьким підводним човном U45, всього в 570 км від Ла-маншу. Первинна конструкція Flandria, була типовою для лайнерів міжвійськового періоду.

Florida - Крейсер (США) 1861
Florida - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 711 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 60 х 8,3 х 4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є поршневий паровий двигун. Крейсер Florida, озброєн шістьма 152-мм і двома 178-мм знаряддями. Спущений на воду у 1861 році.
Florida був побудований для Конфедерації Штатів Америки, компанією Miller and Sons, у Ліверпулі (Англія). Він виявився під загрозою захоплення Великобританією, і представник Конфедерації Штатів Америки, вирішив терміново вивести його в морі. Жовта лихоманка змусила його зайти в Мобіл за додатковим екіпажем і запасами, але в січні 1863 року, корабель знову відправився в плавання. Florida зробив два рейди, знищивши і захопивши судів і вантажів, на суму більше 4000000 доларів. Врешті-решт, він був захоплений у бразильському порту, доставлений в США і несподівано потоплений транспортом Союзу в листопаді 1864 року.

Frans Suell - Пором (Швеція) 1991
Frans Suell - пором, виготовлений у Хорватії. Його водотоннажність, становить 35850 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 169,4 х 27,6 х 6,25 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Спущений на воду у січні 1991 року.
Frans Suell - це надвеликий автомобільний пором, побудований в місті Спліт (Хорватія) і використовуваний шведською фірмою Sea Link Shipping, на Балтиці. Базова конструкція корпусу, аналогічна конструкції двох великих поромів, побудованих на початку 1980-х років, для Viking Line. Від днища до даху автомобільної палуби, розміщуються 12 палуб, дві з яких, використовуються для автомобілів. Є також каюти, для 2300 пасажирів, причому деякі з кают, обладнані балконами.

Fremantle - Швидкохідний сторожовий катер (Австралія) 1979
Fremantle - швидкохідний сторожовий катер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 214 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 41,8 х 7,1 х 1,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Швидкохідний сторожовий катер Fremantle, озброєн 40-мм знаряддям. Спущений на воду у 1979 році.
У грудні 1977 року, уряд Австралії вирішив придбати 15 великих сторожових катерів. Fremantle - головний корабель цієї серії - закладений в грудні 1977 року. Спущений на воду в 1979 році, він був включений до складу флоту 17 березня 1980 року. Споруда велася на верфях фірми Brooke Marine в Лоустоффе (Англія), останні кораблі серії, побудовані компанією North Queensland Engineers в Кернсе (Австралія). Ці великі сторожові катери, швидше катерів типа Attack, які використовувалися раніше. Австралійський флот використовує їх, як далекі прибережні патрульні кораблі, для запобігання контрабанді і висадці незаконних емігрантів. Озброєння в катерів відносно слабке - його складають одне 40-мм універсальне знаряддя Bofors, два 12,7-мм кулемета і 81-мм міномет (для запуску парашутних освітлювальних снарядів). Великі розміри даного корабля, у разі потреби, дозволяють встановити додаткову апаратуру і невелику ракетну систему. Катери гладкопалубні, з моноблочною надбудовою, в якій розташовані місток, командний центр і вихлопна труба. Два дизелі фірми MTU, розвивають сумарну потужність більше 6000 к. с., а допоміжний дизель фірми Doorman - дозволяє мати крейсерський хід в 8 вузлів. Дальність плавання катера Fremantle, складає 1450 миль (2755 км), при швидкості 30 вузлів і 4800 миль (9120 км) - при швидкості 8 вузлів. Екіпаж складається з 22 офіцерів і матросів.

Frithjof - Крейсер (Норвегія) 1896
Frithjof - крейсер, виготовлений у Норвегії. Його водотоннажність, становить 1392 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 65,8 х 10 х 4,1 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Крейсер Frithjof, озброєн двома 119-мм знаряддями. Спущений на воду у 1896 році.
До винаходу підводного човна, Норвегія захищала своє узбережжя і фьорды маленькими і потужними моніторами, які в 1880-1890-х роках, були витіснені крейсерами і міноносцями. Frithjof належить до проміжного типу, між маленьким крейсером і міноносцем. У 1908 році, він був перебудований в учбове судно для кадетів, а в 1928 році - розібраний.

Front Driver - Вантажне судно (Швеція) 1991
Front Driver - вантажне судно, виготовлене у Швеції Його водотоннажність, становить 195733 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 285 х 45 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Спущений на воду у січні 1991 року.
Front Driver - це вантажний корабель (танкер / рудовоз), власником якого, являється шведська фірма Bonfield Shipping. Судно має дев'ять трюмів, з бортовими цистернами і може приймати три сорти нафтопродуктів, одночасно. Корпус судна, забезпечений подвійним дном - він на 52%, складається з високоміцної сталі, використаної для збільшення міцності. Судно вчинило перший рейс, в квітні 1991 року.

Fu Ch'ing - Крейсер (Китай) 1893
Fu Ch'ing - крейсер, виготовлений у Китаї. Його водотоннажність, становить 2235 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 77 х 11 х 5,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 15 вузлів. Крейсер Fu Ch'ing, озброєн двома 208-мм і вісьмома 119-мм знаряддями. Спущений на воду у 1893 році.
Fu Ch'ing, був сталевим крейсером з вітрильним озброєнням барка і таранним носом. 208-мм знаряддя, розміщувалися попереду в спонсонах, два 119-мм знаряддя, розташовувалися також в спонсонах, чотири - у бортовій батареї, одно в носовій надбудові і ще одно - на кормі. У 1898 році, Fu Ch'ing був потоплений.

Fu Lung - Міноносець (Китай) 1886
Fu Lung - міноносець, виготовлений у Китаї. Його водотоннажність, становить 130 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 44 х 5 х 2,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Міноносець Fu Lung, озброєн двома 356-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1889 році.
Fu Lung, був сталевим океанським міноносцем першого класу з двома торпедними апаратами, розташованими на кормі, один поряд з іншим. Для кожного торпедного апарату, були дві запасні торпеди. У битві 1894 року, при Ялу, Fu Lung разом з Ping Yuen і Kwang Ping, що складали китайську прибережну ескадру, своєю присутністю, змусили японців відмовитися від продовження бою вночі. Fu Lung був захоплений японцями 8 лютого 1895 року, при падінні Вій Гань Вій і перейменований в Fukuryu. У 1908 році, зданий на злам.

Fuad - Корабель-розвідник (Туреччина) 1864
Fuad - корабель-розвідник, виготовлений у Туреччині. Його водотоннажність, становить 1075 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 76,2 х 9,1 х 3,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 12,5 вузлів. Міноносець Furor, озброєн 120-мм знаряддям і трьома гарматами меншого калібру. Спущений на воду у 1864 році.
Fuad і три однотипні судна, були залізними кораблями, з легким вітрильним озброєнням і двома похилими трубами. Вони були ідеальними розвідниками - швидкохідними з великою дальністю ходу. Це одні з останніх бойових кораблів, з грібним колесом. У 1898 році, Fuad був виключений із складу флоту.

Furor - Міноносець (Іспанія) 1896
Furor - міноносець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 376 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 67 х 6,7 х 1,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 28 вузлів. Міноносець Furor, озброєн двома 14-фунтовими гарматами і двома 356-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1896 році.
Побудований у Клайдбанку (Шотландія), Furor був першим міноносцем іспанського флоту. Він входив в ескадру адмірала Севераса, надіслану на Кубу в 1898 році. 3 липня 1898 року, він вийшов слідом за броненосними крейсерами з Сантьяго і був потоплений американським флотом, що чекав їх.

Futura - Балкер (Голландія) 1992
Futura - балкер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 76127 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 228,6 х 32,2 х 14,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 14,8 вузлів. Спущений на воду у квітні 1992 року.
Спроектована і побудована фірмою Burmeister and Wain, Futura стала першим судном нової серії. За задумом проектувальників, цей тип судів, повинен стати подальшим розвитком стандартних балкерів / танкерів, з посиленими засобами безпеки, такими, як подвійний корпус або можливість наддування танків нейтральним газом. Розташування насосів усередині подвійного корпусу, зробило непотрібним виділення спеціальних насосних приміщень і дозволило вивільнити більше місця під розміщення вантажу.

Fylgia - Крейсер (Швеція) 1905
Fylgia - крейсер, виготовлений у Швеції. Його водотоннажність, становить 4810 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 115,1 х 14,8 х 6,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 22,8 вузла. Крейсер Fylgia, озброєн вісьмома 152-мм знаряддями. Бронювання - 102 мм (пояс) і 51 мм (перегородки і палуба). Спущений на воду у грудні 1905 року.
На час будови, Fylgia був найменшим броненосним крейсером у світі. Суцільний броньовий пояс, що товстий в центрі і поступово стоншується до носа і корми, тягнувся від носової до кормової артилерійської установки, де переходив в перегородку-траверзу, що захищала краї корабля. 51-мм броньова палуба, знижувалася і округлялася в краях. Побудований верф'ю Finnbodia, крейсер Fylgia, був ідеальним кораблем, для реалізації шведської політики невтручання і нейтралітету.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 64 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar