G-Ships
25.02.2022, 00:05

Galerna - Підводний човен (Іспанія) 1981
Galerna - підводний човен, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 1473/1753 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 67,6 х 6,8 х 5,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун і електромотор. Підводний човен Galerna, озброєн чотирма 551-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у грудні 1981 року.
Galerna - підводний човен середньої дальності, побудований за французьким проектом Agosta. Він був великим кроком вперед в іспанському підводному кораблебудуванні. Ця субмарина і ще три однотипні, можуть нести 16 або 9 торпед і 19 мін. На човнах встановлений повний сонорний комплект, з активним і пасивним гідролокаторами.

Geiser - Крейсер (Данія) 1892
Geiser - крейсер, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 1311 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 78,5 х 8,4 х 4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Крейсер Geiser, озброєн двома 119-мм знаряддями. Спущений на воду у 1892 році.
Після датсько-прусської війни 1864 року, Дания почала відновлювати свій флот. Geiser був одним з нових крейсерів, першим у світі кораблем крупніше міноносця, на якому були встановлені нові котли, системи Торнікрофта, що мали більшу ефективність і кращі характеристики пари.

Gelderland - Крейсер (Голландія) 1898
Gelderland - крейсер, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 4013 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 95 х 14,7 х 5,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 20,1 вузлів. Крейсер Gelderland, озброєн двома 152-мм і шістьма 119-мм знаряддями. Спущений на воду у 1898 році.
З 1920 року, Gelderland був тренувальним артилерійським кораблем голландського флоту, але після падіння Голландії в Другої світової війні, його захопили німці і перебудували в корабель ППО. Перейменований в Niobe, він був озброєний вісьмома 104-мм знаряддями і двадцятьма автоматами. У липні 1944 року, він був атакований радянською авіацією, внаслідок чого отримав сильні ушкодження. З 300 чоловік екіпажа, загинуло 60.

Gemlik - Фрегат (Туреччина) 1959
Gemlik - фрегат, виготовлений у Німеччині. Його водотоннажність, становить 2700 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 109,9 х 11 х 5,1 метрів. Силовою установкою даного корабля, є газові турбіни і дизельний двигун. Максимальна швидкість - 28 вузлів. Фрегат Gemlik, озброєн двома 100-мм знаряддями і чотирма 533-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у березні 1959 року.
Gemlik, фрегат класу Koln, був побудований для ВМС Західної Німеччини і спочатку носив ім'я Emden. Кораблі цього класу, були одними з перших сучасних військових кораблів, побудованих для ВМС Німеччини після Другої світової війни. Він був закладений в 1958 році і завершений в жовтні 1961 року. Цей невеликий корабель, оснащений широким спектром протичовнового озброєння і систем виявлення. Для боротьби з надводними кораблями, є дві 100-мм універсальні артилерійські установки Creusot-Loire, у вежах, на носі і на кормі. Вони здатні стріляти снарядами, вагою 13,5 кг, на відстань до 15 км, при максимальній скорострільності 60-80 пострілів в хвилину. Корабель має чотири пускові шахти для протичовнових акустичних самонавідних торпед і дві чотиристволові протичовнові мортири. Він також може нести, до 80 протичовнових і протикорабельних мін. Силова установка цього корабля, комбінованого типу - дизель-газотурбінна. Для досягнення максимальної швидкості, використовуються дві газові турбіни Brown Boweri, потужністю до 24000 к. c., що забезпечують дальність плавання - 915 миль (1739 км) і максимальна швидкість - 28 вузлів. Чотири дизелі, дозволяють здійснювати переходи, на дальність до 2980 миль (5662 км), при максимальної швидкості 18 вузлів. У вересні 1983 року, корабель був переданий флоту Туреччини і перейменований в Gemlik. Інший однотипний корабель, був переданий Німеччиною в Туреччину в тому ж році і перейменований в Gelibolu.

General Bragg - Канонерський човен (США) 1851
General Bragg - канонерський човен, виготовлений у США. Його водотоннажність, становить 853 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 63,4 х 10 х 3,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун з хитними циліндрами. Максимальна швидкість - 10 вузлів. Канонерський човен General Bragg, озброєн 30-фунтової нарізною гарматою Parrott, 32-фунтовим знаряддям і 12-фунтової нарізною гарматою. Спущений на воду у 1851 році.
General Bragg, раніше Mexico, був мобілізований Військовим департаментом Конфедерації Штатів Америки в Новому Орлеані, в 1862 році і переобладнуваний в канонерський човен. Носова частина корабля, була посилена 102-мм дубовою подушкою і покрита залізом, товщиною 25 мм. Була додана додаткова перегородка, і утворений простір, був заповнений пресованою бавовною, що перетворило судно на потужний таран. General Bragg був захоплений флотом мешканців півночі в 1862 році.

General Concha - Канонерський човен (Іспанія) 1883
General Concha - канонерський човен, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 532 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 48 х 7,8 х 2,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Канонерський човен General Concha, озброєн трьома 117-мм знаряддями.
General Concha і три однотипні кораблі, побудовані в 1880-х роках, були серед найбільших, із понад 30 канонерських човнів, іспанського флоту, кінця XIX століття. Він був озброєний новими знаряддями Hontoria. Два з 117-мм знарядь, розташовувалися по бортах в спонсонах, третє встановлювалося на баку, крім того, були ще два малокаліберні знаряддя і кулемет. Паровий двигун, мав потужність 600 к. с. Запас вугілля складав 81 тонну. Екіпаж налічував 80 чоловік.

General Garibaldi - Крейсер (Аргентина) 1895
General Garibaldi - крейсер, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 6949 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 100 х 18,1 х 7,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 19,9 вузлів. Крейсер General Garibaldi, озброєн двома 254-мм, десятьма 152-мм і шістьма 119-мм знаряддями. Спущений на воду у травні 1895 року.
Закладений для флоту Італії, як Guiseppe Garibaldi. Разом з трьома однотипними кораблями, був придбаний Аргентиною, що зробило її флот одним з найсильніших на південноамериканському узбережжі. General Garibaldi був зданий на злам в 1935 році.

General Mola - Підводний човен (Іспанія) 1934
General Mola - підводний човен, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 970/1259 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 70,5 х 6,9 х 4,1 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун і електромотор. Підводний човен Galerna, озброєн вісьмома 533-мм торпедними апаратами і 76-мм знаряддям. Спущений на воду у грудні 1981 року.
Підводний човен, побудований в Італії під ім'ям Evangelista Torricelli, був переданий Іспанії в 1937 році.

General Stirling Price - Канонерський човен (США) 1856
General Stirling Price - канонерський човен, виготовлений у США. Його водотоннажність, становить 643 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 55,5 х 9,1 х 2,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 12 вузлів. Канонерський човен General Stirling Price, озброєн 32-фунтової нарізною гарматою. Спущений на воду у 1856 році.
Пароплав Laurent Millaudon, був мобілізований військовим флотом Конфедерації Штатів Америки в 1862 році і перейменований в General Stirling Price. У тому ж році, його захопили сили Союзу і використали в різних операціях. У 1865 році, він був проданий.

Georgia - Крейсер (США) 1863
Georgia - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 711 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 64,6 х 8,2 х 4,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 12 вузлів. Крейсер Georgia, озброєн двома 100-фунтовими знаряддями. Спущений на воду у 1863 році.
Побудована в Шотландії, Georgia була швидкохідним судном із залізним корпусом і вітрильним озброєнням бригу. У 1863 році, цей пароплав був куплений командором Маурі, для служби в якості озброєного рейдера, у флоті Конфедерації Штатів Америки. Встановивши в Усханті озброєння і прийнявши постачання, Georgia провела успішні битви проти кораблів Союзу, біля мису Доброї Надії. Нею було захоплено дев'ять судів, п'ять з них спалені. Пізніше, Georgia була захоплена крейсером мешканців півночі Niagara.

Gerona - Крейсер (Іспанія) 1864
Gerona - крейсер, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 3980 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 80,7 х 15,4 х 6,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Крейсер Gerona, озброєн 32 гладкостовбурними знаряддями. Спущений на воду у 1864 році.
Gerona був представником класу дерев'яних фрегатів, побудованих для зміцнення іспанського флоту, що розширювався. Його двигуни розвивали потужність 2400 к. с., а запас вугілля складав 685 тонн. У 1890 році, Gerona став кораблем для навчання артилеристів. Він був списаний в 1898 році.

Godovari - Фрегат (Індія) 1980
Godovari - фрегат, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 4064 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 126,5 х 14,5 х 9 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун. Максимальна швидкість - 27 вузлів. Фрегат Godovari, озброєн двома 57-мм знаряддями і чотирма ракетними установками SS N-2C Styx (SA N-4 Gecko). Спущений на воду у травні 1980 року.
Godovari, є модифікованою версією британського корабля, класу Leander. Два вертольоти розміщені у великому ангарі на кормі. Він також оснащений унікальним набором радянського, європейського і індійського озброєння. Ракети Stix, забезпечені активними голівками самонаведення - вага боєголовки складає 500 кг, дальність стрільби - 69 км. Ракети Gecko, мають напівактивну голівку самонаведення і 50-кілограмову боєголівку. Дальність стрільби, при цьому, складає 13 км.

Gorm - Корабель берегової оборони (Данія) 1870
Gorm - корабель берегової оборони, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 2381 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 70 х 15 х 4,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун одинарного розширення. Крейсер Geiser, озброєн двома 254-мм знаряддями. Бронювання - 178 мм (корпус) і 203 мм (вежа). Спущений на воду у 1870 році.
Gorm був добре озброєним судном берегової оборони. Гарматна башта на носі, вмещавшая 254-мм знаряддя Armstrong з нарізним стволом і механічним заряджанням, стояла всього на 1,6 метра вище рівня води. Озброєння змінювалося кілька разів за час служби, включаючи заміну колишніх знарядь у вежі, 150-мм знаряддями. Gorm був зданий на злам у 1912 році.

Gota - Корабель берегової оборони (Швеція) 1891
Gota - корабель берегової оборони, виготовлений у Швеції. Його водотоннажність, становить 3290 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 79,5 х 14,6 х 5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 16,3 вузлів. Корабель берегової оборони Gota, озброєн 208-мм і сім'ю 152-мм знаряддями. Спущений на воду у 1891 році.
Gota поєднував важке озброєння з хорошим захистом, прекрасною швидкістю і здатністю діяти у відносно дрібних водах. Спочатку, Gota мав два 254-мм знаряддя, в одної гарматної вежі на носі. Проте, в 1900-1901 роках, він був перебудований і отримав нове оснащення, нову надбудову і озброєння. Він був списаний в 1923 році і відправлений на злам в 1944 році.

Gota Lejon - Крейсер (Швеція) 1945
Gota Lejon - крейсер, виготовлений у Швеції. Його водотоннажність, становить 9347 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 182 х 6,7 х 6,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун. Крейсер Gota Lejon, озброєн сім'ю 152-мм знаряддями. Спущений на воду у листопаді 1945 року.
Наслідуючи свою політику підтримки сильного флоту, для захисту нейтралітету під час Другої світової війни, Швеція заклала два, добре озброєних і відмінно захищених, крейсера. Дві похилі труби, зменшували силуети Gota Lejon і однотипного Tre Kronor, що дозволяло досягти більшої скритності. Під час реконструкції 1957-1958 років, на Gota Lejon, був встановлений місток вежі. Gota Lejon, був проданий Чили, в 1971 році.

Goteborg - Ескадрений міноносець (Швеція) 1935
Goteborg - ескадрений міноносець, виготовлений у Швеції. Його водотоннажність, становить 1219 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 94,6 х 9 х 3,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун. Ескадрений міноносець Goteborg, озброєн трьома 120-мм знаряддями і шістьма 533-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у жовтні 1935 року.
До 1934 року, стало очевидно, що шведський флот ескадрених міноносців, потребує посилення, для забезпечення політики збереження нейтралітету. Згідно з новою програмою кораблебудування, була створена серія з шести одиниць. 120-мм знаряддя, поміщалися в гарматні вежі - одно в кормову, одно в носову і одно у вежу, що стоїть на підведеному майданчику, в середній частині корабля. Goteborg, затонув від вибуху в 1941 році, але був піднятий і прослужив до 1958 року. 14 серпня 1962 року, був використаний в якості мішені.

Gothland - Лайнер (Бельгія) 1893
Gothland - лайнер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 7880 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 150 х 16 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 14 вузлів. Спущений на воду у 1893 році.
Gothland, спочатку називався Gothic і був побудований за замовленням White Star Line, для служби на північно-атлантичній лінії. У 1907 році, був придбаний Red Star Line і перейменований. Лайнер мав довгий корпус, пряму корму і одну трубу, що височіє над короткою центральною надбудовою, в якій розташовувалися пасажири першого класу. Ближче до кінця своєї служби, використовувався для перевезення емігрантів. Зданий на злам в 1926 році.

Gotland - Крейсер (Швеція) 1933
Gotland - крейсер, виготовлений у Швеції. Його водотоннажність, становить 5638 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 134,8 х 15,4 х 5,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун. Максимальна швидкість - 28 вузлів. Крейсер Gotland, озброєн шістьма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у 1933 році.
Gotland, спочатку призначався для використання, в якості невеликого авіаносця з 12 гідролітаками, яких запускали б, катапультою. У 1927 році, проект був переглянутий і корабель будували, як авіаносний крейсер, з шістьма 152-мм знаряддями, в трьох подвійних вежах. Він, зазвичай, ніс шість гідропланів на кормової палубі, хоча вона могла вмістити, до восьми машин, а під палубою, було передбачено місце, ще для трьох літаків. У 1943-1944 роках, через відсутність сучасних гідролітаків, Gotland був переобладнуваний в крейсер протиповітряної оборони. Він був виключений зі списків флоту, в 1960 році.

Gouden Leeuw - Мінний загороджувач (Голландія) 1931
Gouden Leeuw - мінний загороджувач, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 1311 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 65,8 х 11 х 3,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 15 вузлів. Мінний загороджувач Gouden Leeuw, озброєн двома 76-мм зенітними знаряддями. Спущений на воду у 1931 році.
Gouden Leeuw був одним з двох мінних загороджувачів, побудованих компанією De Maas у Роттердамі, для служби на Далекому Сході. Хоча порти і суднобудівельні заводи в колоніях, були досить розвинені, дві парові машини, загальною потужністю 1750 к. с., розроблялися так, щоб максимально полегшити експлуатацію. Gouden Leeuw мав вентильовані просторі приміщення, для 121 члена екіпажа і вважався комфортабельним для служби, в жаркому і вологому кліматі східно-індійських колоній. Його головним озброєнням, були протикорабельні міни, в кількості до 250 штук, залежно від розмірів і типу. Для них був призначений склад на кормі. Подавалися міни по рейках, які йшли по палубі, уподовж півзатишку, до корми. Участь Gouden Leeuw в Другій світовій війні, було недовгим. Він був потоплений японцями, біля Таргана, 12 січня 1942 року, менш, ніж через місяць після початку війни на Тихому океані. Однотипний Prins van Oranje уцілів в цьому бою, але загинув у Субайи, 7 березня 1942 року.

Governor Moore - Канонерський човен (США) 1854
Governor Moore - канонерський човен, виготовлений у США. Його водотоннажність, становить 1234 тонни. Силовою установкою даного корабля, є шатуновий паровий двигун. Максимальна швидкість - 8 вузлів. Канонерський човен Governor Moore, озброєн двома 32-фунтовими знаряддями. Спущений на воду у 1854 році.
Канонерський човен Charles Morgan, побудований в Нью-Йорку, був захоплений в Новому Орлеані, в січні 1862 року і перейменований в Governor Moore, у честь губернатора Луїзіани. Потім він був включений, в нещодавно утворений, військово-морський флот штату Луїзіана, який пізніше увійшов до складу флоту Конфедерації Штатів Америки. Судно брало участь у багатьох боях, проти мешканців півночі. Вдало протаранивши швидкохідний канонерський човен Varuna, біля Нового Орлеана, Governor Moore, розгортаючись, щоб відійти від поверженого супротивника, спалахнув, обстріляний судном мешканців півночі Oneida. Governor Moore сів на мілину і був знищений власним екіпажем.

Gravina - Крейсер (Іспанія) 1881
Gravina - крейсер, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 1170 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 64 х 9,7 х 4,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Крейсер Gerona, озброєн двома 76-мм і двома 152-мм знаряддями. Спущений на воду у 1881 році.
Gravina, побудований фірмою Blackwall з міста Лондон, мав залізний корпус і вітрильне озброєння барка. Він належав до великої серії з восьми крейсерів, призначених для іспанського флоту. Шість з них, будувалися в Іспанії, сьомій - також фірмою Blackwall. Крейсера, побудовані в Іспанії, були оснащені 120-мм знаряддями, тоді як кораблі англійської будови, мали 76-мм і 152-мм знаряддя. Gravina загинув в 1885 році.

Gravina - Ескадрений міноносець (Іспанія) 1931
Gravina - ескадрений міноносець, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 2209 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 101,5 х 9,6 х 3,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Ескадрений міноносець Gravina, озброєн п'ятьма 120-мм знаряддями і шістьма 533-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у грудні 1931 року.
Gravina належав до найбільшої серії ескадрених міноносців, побудованих для іспанського військового флоту. Серія, що налічує шістнадцять одиниць, складалася з двох груп - Gravina відносився до другої групи. Ці есмінці, були, фактично, повторенням англійських лідерів ескадрених міноносців. Усі кораблі другої групи, були побудовані в Картахені і спущені на воду в 1926-1933 роках. Знаряддя мали великі щити. Турбіни розвивали потужність 42000 к. c. а запас рідкого палива, складав 548 тонн. Дальність при швидкості 14 вузлів, складала 4500 миль (8550 км). Списаний в 1960 році.

Grom - Ескадрений міноносець (Польща) 1952
Grom - ескадрений міноносець, виготовлений у СРСР. Його водотоннажність, становить 355 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 64 х 6,4 х 2,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 26 вузлів. Ескадрений міноносець Grom, озброєн 11-фунтової, п'ятьма 3-фунтовими гарматами і трьома 380-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1952 році.
Grom був раніше радянським ескадреним міноносцем Тямущий, представником найбільшої групи кораблів радянського флоту. Це були перші радянські есмінці, побудовані після Другої світової війни. Деякі деталі проекту, були узяті від вдалих германських кораблів цього типу. Тямущий, був переданий Польщі в 1957 році і перейменований в Grom. У 1958 році, була розпочата модернізація радянських есмінців цього класу.

Groningen - Ескадрений міноносець (Голландія) 1954
Groningen - ескадрений міноносець, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 3119 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 116 х 11,7 х 3,9 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний дизельний двигун. Максимальна швидкість - 36 вузлів. Ескадрений міноносець Groningen, озброєн чотирма 120-мм знаряддями. Спущений на воду у січні 1954 року.
Вступив в дію у вересні 1966 року, Groningen був одним з восьми повоєнних кораблів, які нагадували легкі крейсери воєнних років. Вони будувалися, з частково броньованими бортами і палубою. Надбудова містка Groningen, доходила до передньої труби, оточеної гратчастою щоглою, підтримуючої антену радара і електронне устаткування. На кормової гратчастої щоглі, встановлювалася велика обертова антена головного надводного радара раннього попередження. Озброєння складалося, в основному, із стандартних універсальних артилерійських установок з радарним наведенням, змонтованих на повністю автоматизованих гарматних вежах. Високий темп вогню (50 пострілів в хвилину), передбачав необхідність складної автоматичної системи подачі снарядів і керуючої системи. Спочатку, два судна цього класу, були оснащені вісьмома торпедними протичовновими установками, які зняли в 1961 році. Groningen і більшість аналогічних кораблів, ніколи не несли такого озброєння. Їх протичовновий захист, обмежувався двома протичовновими ракетними установками малого радіусу дії, типу ASW. Кораблі цього класу, були одними з останніх, забезпечених звичайними артилерійськими знаряддями. Їм на зміну прийшли есмінці КРЗ.

Guadiana - Ескадрений міноносець (Португалія) 1914
Guadiana - ескадрений міноносець, виготовлений у Португалії. Його водотоннажність, становить 670 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 73,2 х 7,2 х 2,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний паровий двигун. Ескадрений міноносець Guadiana, озброєн 102-мм, двома 76-мм знаряддями і чотирма 457-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у вересні 1914 року.
Guadiana, був одним з чотирьох ескадрених міноносців, конструкції Jarrow, зібраних в Португалії. Група, включала найбільше, на той час, число кораблів, замовлених португальським флотом, в різних роках. Одно 102-мм знаряддя, монтувалося на платформі на півбаку, два спарені торпедні апарати, поміщалися на кормі в діаметральній площині, розділені невеликими надбудовами, на кожній з яких стояло по одному 76-мм знаряддю. Паровий двигун, розвивав потужність - 11000 к. c., а дальність плавання, при швидкості 15 вузлів, складала 1600 миль (3040 км). Есмінець був списаний в 1934 році.

Guadiaro - Мінний тральщик (Іспанія) 1950
Guadiaro - мінний тральщик, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 782 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 74,3 х 10,2 х 3,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення (з турбінами відпрацьованої пари). Максимальна швидкість - 16 вузлів. Мінний тральщик Guadiaro, озброєн двома 20-мм зенітними знаряддями. Спущений на воду у червні 1950 року.
Guadiaro був в першій групі мінних тральщиків, побудованих для іспанського флоту після Другої світової війни. За основу його конструкції, був узятий вдалий німецький корабель, спущений на воду в 1943 році. Guadiaro і три однотипні кораблі, були модернізовані в 1959-1960 роках.

Gustavo Sampaio - Канонерський човен (Бразилія) 1893
Gustavo Sampaio - канонерський човен, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 487 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 59,9 х 6,1 х 2,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 14 вузлів. Канонерський човен Gustavo Sampaio, озброєн двома 89-мм знаряддями і трьома 406-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1893 році.
Aurora була куплена Бразилією у англійців, в жовтні 1893 року і перейменована в Gustavo Sampaio. Ніччю 16 квітня 1894 року, вона атакувала корабель Aquidaban і потопила його. Gustavo Sampaio, став другим військовим кораблем, що потопив торпедою броненосець. Незважаючи на 38 попадань, корабель залишився на плаву. Був списаний в 1920 році.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 67 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar