H-Ships
25.02.2022, 00:10

H. L. Hunley - Підводний човен (США) 1863
H. L. Hunley - підводний човен, виготовлений у США. Його водотоннажність (підводна), становить 2 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 12 х 1 х 1,2 метрів. Силовою установкою даного підводного човна, є ручний привід. Максимальна швидкість - 2,5 вузла (при русі під водою). Підводний човен H. L. Hunley, озброєн жердяною міною. Спущений на воду у 1963 році.
Н. L. Hunley, був першим справжнім підводним човном, таким, що успішно брав участь у бойових діях. Основній частині корпусу, була надана форми циліндричної, звуженої на кінцях, цистерни. Він вміщував дев'ять членів екіпажа - вісім обертали ручний привід гвинта, один управляв судном. 17 лютого 1864 року, він потопив корабель мешканців півночі Housatonic, але був затягнутий ним на дно.

Haai - Корабель берегової оборони (Данія) 1871
Haai - корабель берегової оборони, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 1580 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 59,6 х 13,4 х 2,9 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 8 вузлів. Корабель берегової оборони Haai, озброєн двома 228-мм знаряддями. Спущений на воду у 1871 році.
Haai був монітором з гарматною вежею на два 228-мм знаряддя. Він також мав таранний ніс. Haai з однотипними і близькими по конструкції кораблями, утворили перший великий клас судів берегової оборони, побудованих для датського флоту. Haai був пізніше переозброєний 279-мм і легкими знаряддями.

Habana - Міноносець (Іспанія) 1887
Habana - міноносець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 68 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 38,8 х 3,8 х 1,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 24,5 вузла. Міноносець Habana, озброєн двома 355-мм торпедними апаратами і кулеметом. Спущений на воду у 1887 році.
Habana, був одним з 13 міноносців, першого класу, побудованих в 1887 році, в місті Лондон, компанією Thornycroft, для іспанського флоту. Іспанія завжди вважалася однією з провідних морських держав. У 1880-х роках, по числу броненосців, вона займала шосте місце у світі. Habana була оснащена кулеметом на бойовій рубці і двома торпедними апаратами на носі.

Habsburg - Броненосець (Австро-Угорщина) 1900
Habsburg - броненосець, виготовлений у Австро-Угорщині. Його водотоннажність, становить 8964 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 114,5 х 19,8 х 7,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 19,6 вузлів. Броненосець Habsburg, озброєн дванадцятьма 150-мм і трьома 240-мм знаряддями. Спущений на воду у вересні 1900 року.
Habsburg був одним з трьох кораблів, які стали першими справжніми океанськими броненосцями Австрії, з часів споруди Tegetthoff (1878 рік). Верхню надбудову зняли при модернізації 1910-1911 років. Після Першої світової війни, всіма трьома кораблями цього типа, заволоділа Англія. Вони були здані на злам в 1921 році.

Hai Lung - Підводний човен (Тайвань) 1986
Hai Lung - підводний човен, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 2414/2702 тонни. Силовою установкою даного підводного човна, є дизельний двигун і елетромотор. Максимальна швидкість - 20 (надводний хід) і 11 (підводний хід) вузлів. Підводний човен Hai Lung, озброєн шістьма 533-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у жовтні 1986 року.
Невеликий тайванський флот, був створений в 1950-х роках, щоб протистояти загрозі вторгнення КНР. Два, з її найбільш сучасних і ефективних кораблів - підводні човни класу Hai Lung (тобто, Морський дракон). Ці модифіковані субмарини типу Zwaardvis, продані Тайваню Данією. Розроблений в 1970-х роках, проект дизель-електричних підводних човнів типу Zwaardvis, близький до американського класу Barbel, але має масу відмінностей в деталях і обладнанні. Човни надзвичайно легкі. Їх машини змонтовані на вібропоглинаючої і шумопоглинаючої платформах. Субмарини оснащені повним набором слідкуючої і навігаційної апаратури і несуть по 28 важких акустичних самонавідних торпед Tigerfish. Три дизеля, розвивають потужність 4200 к. c., а електродвигун Holec - 5100 к. с. Дальність надводного ходу, становить 10000 миль (19000 км), при швидкості 9 вузлів, але під водою, човни проходять значно меншу відстань. Екіпаж не перевищуватиме 67 осіб. Hai Lung і однотипний човен Hai Ні, прийняті на озброєння Тайванем, в 1987 році. Це були перші підводні човни, побудовані в Данії, спеціально на експорт. У зв'язку з протестами, з боку Китаю, наступні, більш великі, постачання, були заборонені урядом Данії.

Hajen - Підводний човен (Швеція) 1904
Hajen - підводний човен, виготовлений у Швеції. Його водотоннажність, становить 108/130 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 19,8 х 3,6 х 3 метрів. Силовою установкою даного підводного човна, є гасовий двигун і елетромотор. Максимальна швидкість - 9,5 (надводний хід) і 7 (підводний хід) вузлів. Підводний човен Hajen, озброєн 457-мм торпедним апаратом. Спущений на воду у липні 1904 року.
Hajen, був першим підводним човном, побудованим для шведського флоту. Він був розроблений військовим інженером Карлом Ріхсоном, який в 1900 році, був посланий в США, вивчати інженерну справу. Hajen був закладений в Стокгольмі, в 1902 році. У 1916 році, він піддався значної реконструкції - його довжину збільшили на 1,8 метра. Човен закінчив військову службу, в 1922 році, після чого, став музейним експонатом.

Halla - Судно для перевезення цементу (Південна Корея) 1991
Halla - судно для перевезення цементу, виготовлено в Південної Кореї. Його водотоннажність, становить 10427 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 111,8 х 17,8 х 7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 13 вузлів. Спущений на воду у 1991 році.
Halla (№2) - судно з автоматичним навантаженням і розвантаженням. Цемент вантажиться в два ізольованих резервуара в трюмі, між якими знаходиться приміщення, зайняте розвантажувальними механізмами. До ланцюгового транспортера, розміщеному в розвантажувальному приміщенні, цемент переміщається стисненим повітрям, що подається в резервуар. Далі цемент передається на елеватор і піднімається через борт до розвантажувального крана, прикріпленому до гратчастої щоглі, на 22 метри вище головної палуби. При навантаженні, цемент з берегової бази, надходить у розподільчу цистерну на палубі. Темп навантаження, становить 1000 тонн в годину, розвантаження - 500 тонн на годину. Екіпаж, необхідний для обслуговування цього дуже складного судна, налічує 27 осіб.

Han - Підводний човен (Китай) 1972
Han - підводний човен, виготовлений у Китаї. Його водотоннажність (підводна), становить 5080 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 90 х 8 х 8,2 метрів. Силовою установкою даного підводного човна, є ядерний реактор. Максимальна швидкість - 25 вузлів (при русі під водою). Підводний човен Han, озброєн шістьма 533-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1972 році.
Китайський флот, зробив великий стрибок на початку 1970-х років, ввівши в дію ударні протичовнові субмарини класу Han. Добре обтічна форма корпусу, запозичена у американського човна Albacore і радикально відрізняється від попередніх китайських конструкцій підводних човнів. До 1991 року, були побудовані чотири човни.

Harald Haarfagre - Корабель берегової оборони (Норвегія) 1897
Harald Haarfagre - корабель берегової оборони, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 3919 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 92,6 х 14,7 х 5,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Корабель берегової оборони Harald Haarfagre, озброєн шістьма 120-мм і двома 208-мм знаряддями. Бронювання - 102-178 мм (пояс) і 127-203 мм (вежі). Спущений на воду у січні 1897 року.
Harald Haarfagre, був першим великим норвезьким військовим кораблем. Побудований у Великобританії, фірмою Armstrong, він був компактним кораблем, паровий двигун якого, розвивав потужність 3700 к. с. Захоплений Німеччиною під час Першої світової війни і перейменований в Thetis, він був пристосований для служби, в якості плавучої батареї ППО.

Helena - Вантажне судно (Швеція) 1990
Helena - вантажне судно, виготовлене у Швеції. Його водотоннажність, становить 22548 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 169 х 25,6 х 7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 14,6 вузлів. Спущений на воду у 1990 році.
Helena - одно з нових судів, з горизонтальним навантаженням і вивантаженням, здатне перевозити одночасно папір, продукти, трейлери, невеликі легкові автомобілі і контейнери. Воно має подвійне дно по усій довжині судна і подвійну зовнішню обшивку, для нижніх вантажних приміщень і машинного відділення. Завантаження здійснюється двома шляхами. Усі чотири палуби, пов'язані пандусами. Операції по поводженню з вантажем, контролюються моніторами спостереження і комп'ютерною мережею в рульовій рубці і машинному відділенні. Helena увійшла до ладу, в серпні 1991 року. Курсує між Швецією і іншими європейськими країнами.

Helgoland - Броненосець (Данія) 1878
Helgoland - броненосець, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 5417 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 79 х 18 х 5,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 13,7 вузлів. Броненосець Helgoland, озброєн 304-мм і чотирма 260-мм знаряддями. Бронювання - 203-304 мм (пояс) і 254 мм (вежі і центральна батарея). Спущений на воду у травні 1878 року.
Впродовж багатьох років, Helgoland був найбільшим датським військовим кораблем. Батарея в середній частині корабля, вміщувала чотири 260-мм знаряддя, по два на кожній стороні батареї. Це давало можливість вести вогонь по усіх напрямах. На півбаку знаходилася вежа для одного 304-мм знаряддя. Два 127-мм знаряддя, розташовувалися на кормі і баку. Дві щогли несли невелике вітрильне озброєння. Helgoland був списаний в 1907 році.

Helice - Вантажне судно (Норвегія) 1990
Helice - вантажне судно, виготовлений у Норвегії. Його водотоннажність, становить 50292 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 205 х 32,2 х 13 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 16 вузлів. Спущений на воду у вересні 1990 року.
Helice має чотири вантажні приміщення, в яких встановлені призматичні танки, що вільно стоять, виготовлені з марганцево-вуглецевої сталі. Крім того, на палубі знаходяться два контрольних (чи очисних) танки. Машинне відділення, повністю автоматизовано. Helice, пристосовано для перевезення змішаних вантажів. Кожна місткість охолоджується двома величезними вентиляторами, і, при необхідності, повітря, навіть в найбільшому з трюмів, може оновлюватися вісім раз на годину.

Hope - Проривник блокади (США) 1864
Hope - проривник блокади, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 1727 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 85,6 х 10,6 х 2,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є двоциліндровий паровий двигун. Максимальна швидкість - 16 вузлів. Спущений на воду у 1864 році.
Hope, одно з перших судів із сталевим корпусом, було побудовано у Ліверпулі, для перевезення вантажів Конфедерації Штатів Америки, в умовах блокади мешканців півночі. Більше половини внутрішнього простору судна, було віддано під вантажі. Після декількох вдалих походів, корабель Hope, був захоплений судном супротивника Eolus, в 1864 році. У 1865 році, він був проданий і перейменований в Savannah, в 1866 році - знову проданий (цього разу в Іспанію). У 1885 році, Hope був розібраний.

Huascar - Броненосець (Перу) 1865
Huascar - броненосець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 2062 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 60,9 х 10,6 х 5,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун одинарного розширення. Максимальна швидкість - 12,3 вузлів. Броненосець Huascar, озброєн двома 254-мм і двома 40-фунтовими знаряддями. Бронювання - 102-127 мм (пояс), 203 мм (фас вежі) і 152 мм (задня панель вежі). Спущений на воду у жовтні 1865 року.
Huascar був побудований в англійському місті Беркенгед, для перуанського флоту. Це був дуже маленький і легкий корабель з броньованим корпусом і низьким надводним бортом. Броньовий пояс, товщиною 127 мм, звужувався до країв і закінчувався броньованими траверзами, що захищали житла і спорядження, від подовжнього вогню. Захист посилювався 51-мм броньовою палубою. 254-мм знаряддя, розміщувалися в загальній, надійно захищеній вежі Coles, встановленій на головній палубі, з кормового боку фок-щогли, навпроти легкого містка. Висота надводного борту, складала 1,52 метра, тому в поході на петлях, піднімався додатковий металевий фальшборт. Корабель мав високий бак і таранний ніс. Грот-щогла, являла собою триопорну конструкцію. Уперше брав участь у бою, в травні 1877 року, б'ючись проти двох британських військових кораблів. Huascar був одним з двох перуанських військових судів, що ефективно діяли у війні проти Чилі (1879 рік). У жовтні 1879 року, був атакований двома чилійськими броненосцями і після важкого бою здався. Був відремонтований і служив в Чилі. Зараз Huascar - це корабель-музей.

Hudson Rex - Рефрижераторне судно (Панама) 1991
Hudson Rex - рефрижераторне судно, виготовлений у Панамі. Його водотоннажність, становить 12192 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 148,5 х 20,6 х 9,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 19,2 вузлів. Спущений на воду у жовтні 1991 року.
Hudson Rex, являється досягненням технічного прогресу. Корабель має повністю автоматизовані вантажопідйомні установки - вісім стандартних деррік-кранов, які використовуються переважно великовантажними судами. Кожен трюм оснащений окремим краном, керованим електрогідравлічними лебідками. Вентилятори подають охолоджене повітря в рефрижераторні приміщення, забезпечені потужною теплоізоляцією. Рефрижераторні системи встановлюються в машинному відділенні, де знаходиться один головний двигун. Пара забезпечується композитним котлом. Три генератори змінного струму, живлять усі електричні системи. Регулювання температури, здійснюється контрольним центром, розташованим в машинному відділенні.

Huntsville - Броненосець (США) 1863
Huntsville - броненосець, виготовлений у США. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 45 х 10,3 х 3,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 3 вузла. Броненосець Huntsville, озброєн 162,5-мм знаряддям і трьома 32-фунтовими гарматами. Спущений на воду у лютому 1863 року.
Huntsville був одним з чотирьох броненосців, замовлених для флоту Конфедерації Штатів Америки і побудованих в Сельму (Алабама). Четвертий корабель серії, не був добудований, a Huntsville утворив пару з однотипним кораблем Tuscaloosa. Третій корабель називався Tennessee. Huntsville мав низький надпалубный борт, над корпусом височів довгий броньований каземат з знаряддями. 162,5-мм гармата, містилася на носі, 32-фунтові гармати, стояли на обох бортах, одна могла вести вогонь з корми. Tennessee і Huntsville, відбуксирували в Мобіл і здали військам мешканців півночі. Обом судам був даний наказ, піднятися по Томбігбі, де вони і були потоплені 12 квітня 1864 року.

Hvalen - Підводний човен (Швеція) 1909
Hvalen - підводний човен, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 189/233 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 42,4 х 4,3 х 2,1 метрів. Силовою установкою даного підводного човна, є бензиновий двигун і електромотор. Максимальна швидкість - 14,8 (надводний хід) і 6,3 (підводний хід) вузлів. Підводний човен Hvalen, озброєн двома 457-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у 1909 році.
Hvalen, була єдиним великим підводним човном, побудованим для Швеції іноземними фірмами. Вона була куплена у італійської компанії F.I.A.T. San Giorgio, так що шведи могли використати у себе досвід, одній з провідних європейських фірм. Перехід Hvalen, дальністю 7600 км, з Італії в Швецію, без супроводу, став сенсацією. Hvalen була виведена із складу флоту і потоплена, як учбова мета, в 1924 році. Пізніше, рятувальники підняли її і відправили на злам.

Hydra - Броненосець (Греція) 1889
Hydra - броненосець, виготовлений у Греції. Його водотоннажність, становить 4885 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 102 х 15,8 х 5,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Броненосець Hydra, озброєн п'ятьма 150-мм і трьома 274-мм знаряддями. Спущений на воду у 1889 році.
Hydra був побудований за незвичайним проектом. Два з трьох 274-мм знарядь, встановлювалися у верхньому ярусі двохярусної батареї, що розташовувалася на півбаку. Нижній ярус вміщував чотири 150-мм знаряддя, а п'яте, таке ж знаряддя, стояло під містком. Hydra була модернізована в 1900 році і отримала дві щогли з бойовими марсамі.

Hyundai Admiral - Контейнеровоз (Південна Корея) 1992
Hyundai Admiral - контейнеровоз, виготовлено в Південної Кореї. Його водотоннажність, становить 62131 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 275 х 37 х 13,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Спущений на воду у 1992 році.
Оснащений найпотужнішим у світі дизелем, що розвиває потужність 67000 к. с., Hyundai Admiral - перший з п'яти нових великих контейнеровозів, побудованих на верфях Hyundai, в місті Ульсан (Південна Корея), і призначених для повідомлення між Далеким Сходом і західним узбережжям США, у складі флоту компанії Hyundai Corporation. Цей корабель, великою мірою автоматизований і оснащений наблюдатльными моніторами, в кожному контрольному центрі. Сім трюмів судна, вміщують 4400 контейнерів. У носовому трюмі виділена площа під небезпечні вантажі. Hyundai Admiral, має подвійний корпус, а жорсткість забезпечується трюмними коридорами. Гвинт корабля, важить 82,5 тонни.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 64 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar