J-Ships
25.02.2022, 00:20

Jacob Maersk - Танкер (Данія) 1991
Jacob Maersk - танкер, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 42523 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 185 х 27,4 х 12,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 17,3 вузлів. Спущений на воду у березні 1991 року.
Jacob Maersk, являє собою версію попередньої вдалої конструкції, зі збільшеною вантажопідйомністю. Кожен з його чотирьох відсіків, має бічні цистерни і містить вільностоячі вантажні танки, протестовані 120-мм шаром поліуретану. Вантаження робиться вісьмома багатоступінчастими відцентровими насосами, що одночасно завантажують або вивантажують два танки. Устаткування, також включає генератор інертного газу і станцію дегазації з окремим підігрівачем і компресором. Унікальним для танкера, являється наявність підрулюючих пристроїв на носі і кормі. Усі 23 члени команди, мають окремі каюти.

Jacob van Heemskerck - Крейсер (Голландія) 1939
Jacob van Heemskerck - крейсер, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 4282 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 131 х 12 х 4,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний паровий двигун. Максимальна швидкість - 34,5 вузла. Крейсер Jacob van Heemskerck, озброєн вісьмома 102-мм знаряддями. Спущений на воду у вересні 1939 року.
Jacob van Heemskerck, замислювався як лідер, з водотоннажністю 2540 тонн. Проект був затверджений в 1931 році. Але почати спорудження крейсера, вдалося тільки в 1938 році, причому істотно збільшивши водотоннажність. Передбачалося розмістити на нім шість 150-мм знарядь, але окупація Голландії на початку Другої світової війни, порушила ці плани. У Великобританії, куди корабель був відправлений на добудову, не знайшлося такого важкого озброєння, і на нього поставили вісім 102-мм знарядь. Jacob van Heemskerck відправлений на злам в 1958 році.

Java - Крейсер (Голландія) 1921
Java - крейсер, виготовлений у Німеччині. Його водотоннажність, становить 6776 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 155 х 16 х 5,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний паровий двигун. Максимальна швидкість - 31,5 вузол. Крейсер Java, озброєн шістьма 150-мм знаряддями. Спущений на воду у серпні 1921 року.
Спроектована і побудована в Німеччині, Java була найбільшим кораблем з усіх, що зійшли з германських верфей, незабаром після Першої світової війни. Закладена в 1916 році, але закінчення робіт, спочатку намічене на 1917 рік, було відкладене до 1925 року. У 1935 році, піддалася значному переобладнанню - їй була поставлена трубчаста фок-щогла і біля другої труби - грот з короткою стрілою. Потоплена 27 лютого 1942 року, у бою з перевершуючими силами японського флоту.

Javary - Броненосець (Бразилія) 1875
Javary - броненосець, виготовлений у Бразилії. Його водотоннажність, становить 3699 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 73 х 17 х 3,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є двоциліндровий паровий двигун. Максимальна швидкість - 11 вузлів. Броненосець Habsburg, озброєн чотирма 254-мм знаряддями. Спущений на воду у січні 1875 року.
На момент створення, Javary і однотипний Solimoes, були найбільшими і грізними кораблями у флоті Бразилії. Під час бразильської революції 1893 року, Javary затонув, отримавши течу, в результаті інтенсивної стрільби, усіма знаряддями одночасно, яку він вів по береговим укріпленням урядових сил.

Jorge Juan - Крейсер (Іспанія) 1876
Jorge Juan - крейсер, виготовлений у Франції. Його водотоннажність, становить 934 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 63,7 х 9 х 4,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Крейсер Jorge Juan, озброєн трьома 160-мм знаряддями. Спущений на воду у 1876 році.
У 1860-х - 1870-х роках, Іспанія будувала потужний броненосний флот, але для збереження порядку в численних колоніях, їй було необхідно і значна кількість невеликих крейсерів і артилерійських катерів. Досить багато таких кораблів, вона побудувала сама, проте, маючи обмежені можливості, була вимушена інші, замовити в інших країнах. Побудовані у Франції крейсера Jorge Juan і однотипний Sanchez Barcaiztegui, мали змішану конструкцію і вітрильне озброєння барка. На Jorge Juan, стояв паровий двигун, потужністю 1100 к. с., із запасом вугілля - 130 тонн. Передбачалося, що велику частину часу, крейсер ходитиме під вітрилами.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 54 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar