K-Ships
25.02.2022, 00:25

K26 - Підводний човен (Великобританія) 1919
K26 - підводний човен, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 2174/2814 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 107 х 8,5 метрів. Силовою установкою даного підводного човна, є турбінний паровий двигун і електромотор. Підводний човен K26, озброєн десятьма 533-мм торпедними апаратами і трьома 102-мм знаряддями. Спущений на воду у серпні 1919 року.
У 1915 році, у Британії, було вирішено створити, виключно швидкохідний підводний човен, який здатний, діяти у складі основних сил флоту (так званий, ескадрений підводний човен). Оскільки у той час, дизельних двигунів, досить потужних для забезпечення надводної швидкості, в 24 вузли, не існувало, їх замінили паровими турбінами, а для підводного ходу, поставили електромотори. Турбіни, займали, близько 40% довжини човна, крім того, герметизація дуже великих вентиляційних і вихлопних труб, виявилася, дуже ненадійною. Човен був готовий, в 1923 році, а в 1932 році, відправлений на злам.

Kaiser - Броненосець (Австрія) 1862
Kaiser - броненосець, виготовлений у Австрії. Його водотоннажність, становить 5811 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 77,7 х 17,7 х 7,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є горизонтальний паровий двигун. Максимальна швидкість - 11,5 вузлів. Броненосець Kaiser, озброєн десятьма 228-мм знаряддями. Спущений на воду у 1862 році.
Kaiser будувався, як дерев'яний двопалубний броненосець. У 1866 році, в битві при Ліссе, отримав серйозні пошкодження і через нестачу засобів на нові кораблі, в 1869 році, був перебудований в броненосець з центральною батареєю. У 1874 році, із заново побудованою залізною надводною частиною, знов увійшов до складу флоту. Переозброювався в 1882 році і 1885 року. У 1902-1918 роках, використовувався як плавуча казарма. Відправлений на злам в 1920 році.

Kaiser - Лінкор (Німеччина) 1911
Kaiser - лінкор, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 26998 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 172,4 х 29 х 8,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний паровий двигун. Максимальна швидкість - 23,5 вузла. Лінкор Kaiser, озброєн чотирнадцятьма 150-мм і десятьма 305-мм знаряддями. Спущений на воду у березні 1911 року.
Kaiser, був першим представником, нового типу німецьких дредноутів, за зразком якого, будувалися наступні кораблі. У кінцевому рахунку, подальший розвиток цього проекту, привів до створення, на передодні Другої світової війни, двох найпотужніших лінкорів - Bismarck і Tirpitz. Серія налічувала 5 кораблів. Головна артилерія, розташовувалася в п'яти баштах: одна - в носі, дві - в кормі і дві - по бортах. Силова установка цього корабля, розвивала потужність - 31000 к. с., запас вугілля, становив 3000 тонн, а дальність плавання, становила, близько 8000 миль (15200 км), при швидкості - 12 вузлів. Kaiser брав участь, в Ютландському бою. Після війни, всі кораблі типу Kaiser, були інтерновані в Скапа-Флоу і в 1919 році, затоплені командами. У 1929-1937 роках, їх підняли і розібрали на метал.

Kaiser Franz Josef I - Лайнер (Австро-Угорщина) 1911
Kaiser Franz Josef I - лайнер, виготовлений у Австро-Угорщині. Його водотоннажність, становить 17170 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 152,4 х 18,8 х 8,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун чотирикратного розширення. Максимальна швидкість - 19 вузлів. Спущений на воду у вересні 1911 року.
Kaiser Franz Josef I, був одним з найбільших суден в австрійському торгівельному флоті. Працював на лініях, що пов'язують Трієст з портами Північної і Південної Америки. Він міг перевозити 140 пасажирів першим класом, 350 - другим і 1020 - третім, а також емігрантів. Парові двигуни, розвивали потужність 12500 к. c., а витрата вугілля, складала 120 тонн в день. Під час Першої світової війни, лайнер Kaiser Franz Josef I, стояв на приколі в Трієсті. Після війни, переданий Італії і перейменований в President Wilson. У 1920-1922 роках, це був найбільший і швидкий італійський лайнер.

Kaiser Friedrich - Лайнер (Німеччина) 1898
Kaiser Friedrich - лайнер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 12680 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 177 х 18,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун чотирикратного розширення. Максимальна швидкість - 20 вузлів. Спущений на воду у 1898 році.
Kaiser Friedrich, був побудований, для роботи, в парі з лайнером-рекордсменом - Kaiser Wilhelm der Grosse, який обслуговував Північно-Атлантичну лінію (належав компанії Norddeutscher Lloyd). Корабель значно відрізнявся, від свого компаньйона. На ньому стояли, дві щогли і три великих труби. Його характеристики, виявилися не на висоті і після року експлуатації, власники повернули корабель суднобудівникам. В 1912 році, лайнер купили французи і перейменували в Burdigala - під цією назвою, він обслуговував, південно-американський маршрут. У 1916 році, був торпедований на Середземному море і затонув.

Kaiser Friedrich III - Броненосець (Німеччина) 1896
Kaiser Friedrich III - броненосець, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 11784 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 125,3 х 20,4 х 8,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 18 вузлів. Броненосець Kaiser Friedrich III, озброєн дванадцятьма 86,3-мм, вісімнадцятьма 152-мм і чотирма 238-мм знаряддями. Бронювання - 152-305 мм (пояс), 254 мм (головні вежі) і 152 мм (допоміжні вежі і каземати). Спущений на воду у липні 1896 року.
Kaiser Friedrich III, був закладений в 1895 році і завершений в 1898 році. Шість 152-мм знарядь, перебували в одногарматних вежах, які були встановлені на надбудові, а інші розташовувалися в казематах. 86,3-мм гармати, були встановлені за бронещитами, на верхній палубі. Броня корабля Kaiser Friedrich III, важила 3860 тонн. Розібраний, в 1920 році.

Kaiser Мах - Броненосець (Австрія) 1862
Kaiser Мах - броненосець, виготовлений у Австрії. Його водотоннажність, становить 36454 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 70,2 х 12,8 х 6,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є горизонтальний паровий двигун. Максимальна швидкість - 11,4 вузлів. Броненосець Kaiser Мах, озброєн чотирнадцятьма 14-фунтовими і шістнадцятьма 48-фунтовими знаряддями. Бронювання - 110 мм (пояс). Спущений на воду у березні 1862 року.
Kaiser Мах - один з трьох кораблів, що складали другу серію броненосців, побудованих для австрійського флоту. Це була модифікована версія попереднього класу - на них підсилили енергетичну установку, озброєння і встановили декілька гармат. Коли корпус Kaiser Мах прийшов в непридатність, з корабля зняли силову установку і поставили її на інший броненосець, з тією ж назвою. Корпус здали на злам в 1878 році.

Kaiser Wilhelm der Grosse - Лайнер (Німеччина) 1897
Kaiser Wilhelm der Grosse - лайнер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 14578 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 191 х 20 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 23 вузла. Спущений на воду у травні 1897 року.
У період, з 1840 року, до кінця 1890 років, Британія домінувала, на всіх північноатлантичних маршрутах. Для зміни ситуації, Німеччина відправила своїх інженерів і конструкторів, працювати на британських верфях. Там вони, повинні були отримати досвід будівництва кораблів. Роберт Циммерман, був одним з них. Через 11 років, він повернувся додому і сконструював корабель - Kaiser Wilhelm der Grosse - перший німецький лайнер, який був побудований, спеціально, для завоювання Блакитної Стрічки Атлантики. Будівництво закінчили в 1897 році. Передбачалося, перевезення 332 пасажирів першим класом, 343 - другим і 1074 - третім класом. Найбільший пасажирський корабель у світі, прозваний Große Kaiser, довів свою здатність, розвивати високу швидкість, вигравши Блакитну Стрічку, за перетин Атлантики, в східному напрямку (1897 рік) і в західному (1898 рік). Лайнер обслуговував Північно-Атлантичну лінію, аж до 1914 року. Після початку Першої світової війни, його переобладнали, в допоміжний крейсер, озброївши шістьма 105-мм знаряддями. У першому ж рейді, Kaiser Wilhelm der Grosse, потопив 3 торгових корабля союзників, але 27 серпня 1914 року, був знищений британським крейсером Highflyer.

Kaiserin Augusta - Крейсер (Німеччина) 1892
Kaiserin Augusta - крейсер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 6317 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 123,2 х 15,6 х 7,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 20 вузлів. Крейсер Kaiserin Elisabeth, озброєн вісьмома 102-мм і чотирма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у січні 1892 року.
Kaiserin Augusta - це перший німецький, тригвинтовий бойовий корабель. Ескізний проект цього корабля, був завершений, до 1887 року. Конструкція, передбачила поліпшені німецькі крейсера, які були побудовані пізніше, під час Першої світової війни. Kaiserin Augusta, був закладений на верфі Круппа, в 1890 році і вступив в лад, в 1892 році. У 1898 році, озброєння збільшили, до дванадцяти 152-мм знарядь, тим самим, посиливши бойову потужність. Парові машини крейсера, розвивали потужність - 12000 к. с. Дальність плавання корабля, складала - 4000 миль (7600 км), при швидкості - 10 вузлів. У 1914 році, Kaiserin Augusta, став учбовим артилерійським кораблем. Розібраний, в 1920 році.

Kaiserin Elisabeth - Крейсер (Австро-Угорщина) 1890
Kaiserin Elisabeth - крейсер, виготовлений у Австро-Угорщині. Його водотоннажність, становить 4565 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 103,7 х 14,7 х 5,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 20 вузлів. Крейсер Kaiserin Elisabeth, озброєн шістьма 152-мм і двома 238-мм знаряддями. Спущений на воду у 1890 року.
Kaiserin Elisabeth - єдиний крупний австрійський бойовий корабель, потоплений під час Першої світової війни, за межами Середземномор'я. Його 238-мм знаряддя, були встановлені на одинарних відкритих верстатах. Чотири 152-мм знаряддя, розміщувалися в казематах на головної палубі, два - на шкафуте. На крейсері, були два містки - в носі і на кормі. Двигуни розвивали потужність 9000 к. с. У 1905-1906 роках, на корабель поставили ще два 152-мм знаряддя. Крейсер ніс стаціонарну службу, в німецькому порту Циндао в Китаї, аж до початку Першої світової війни. Затоплений в листопаді 1914 року, щоб уникнути захвату японцями.

Kalamazoo - Броненосець (США) 1863
Kalamazoo - броненосець, виготовлений у США. Його водотоннажність, становить 5690 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 105 х 17 х 5,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є горизонтальний паровий двигун прямої дії. Максимальна швидкість - 11 вузлів. Броненосець Kalamazoo, озброєн чотирма 380-мм знаряддями. Спущений на воду у 1863 році.
Броненосець Kalamazoo - представник серії, яка складалася, з чотирьох кораблів - найбільших броненосців флоту США, того часу, за винятком Dunderberg. Kalamazoo - це монітор з двохгарматними вежами. Він мав два масивні димарі і одинарну броньовану вентиляційну трубу. Корпус цього корабля, був обшитий 152-мм бронеплитами, з 762-мм дерев'яним посиленням. Броня палуби, складала 76 мм, а згори, розташовувалася 152-мм дерев'яна палуба. Крім того, поверх бронеплит, настелялися 76-мм дошки. В результаті, корпуси і палуби Kalamazoo і однотипних броненосців, були дуже потужними, але, оскільки вони робилися з невитриманого дерева, то незабаром, занепали. Kalamazoo був закладений, в 1863 році, але після закінчення громадянської війни, роботи на усіх кораблях цього класу, були призупинені. Усі чотири кораблі, розібрали в 1884 році. Флот США, не міг містити такі потужні броненосці, аж до початку 1890-х років.

Капітан Сакен - Міноносець (Російська Імперія) 1889
Капітан Сакен - міноносець, виготовлений у РІ. Його водотоннажність, становить 610 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 64 х 7,3 х 3,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 18,5 вузлів. Міноносець Капітан Сакен, озброєн чотирма 3-фунтовими гарматами і чотирма 431-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у травні 1889 року.
Kapitan Saken - це один з перших кораблів подібного типу (міноносець). Він був закладений, в 1886 році, але завершений, тільки до 1890 року. Спочатку, мав котли локомотивного типу, але пізніше, їх замінили, на шість котлів, фірми Jarrow. Розібраний в 1907 році.

Karlsruhe - Крейсер (Німеччина) 1912
Karlsruhe - крейсер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 6290 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 142,2 х 13,7 х 5,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний паровий двигун. Максимальна швидкість - 28,5 вузлів. Крейсер Karlsruhe, озброєн дванадцятьма 105-мм знаряддями. Бронювання - 18-60 мм (пояс) і 40-60 мм (палуба). Спущений на воду у листопаді 1912 року.
Термін служби крейсера Karlsruhe, був одним з найкоротших, серед німецьких крейсерів-рейдерів, тим не менш, він встиг нанести, відчутний ущерб британському торговому флоту. Після початку Першої світової війни, крейсер діяв в Карибському морі, потопивши 17 торгових кораблів союзників, загальною водотоннажністю, 77834 тонн. У листопаді 1914 року, Karlsruhe, йшов у супроводі двох кораблів підтримки і був знищений, в результаті вибуху, в артилерійському погребі.

Kasuga - Крейсер (Японія) 1902
Kasuga - крейсер, виготовлений у Італії. Його водотоннажність, становить 7750 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 111,7 х 18,9 х 7,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 20 вузлів. Крейсер Kasuga, озброєн 254-мм, двома 203-мм і чотирнадцятьма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у жовтні 1902 року.
Kasuga, спочатку був побудований для Аргентини, фірмою Ansaldo, в місті Генуя, але в 1903 році, незадовго до завершення будови, корабель був перекуплений Японією, яка спішно, посилювала свій флот. Проект повторював вдалі італійські броненосні крейсера, типу Garibaldi, які відрізнялися хорошим захистом, потужним бронюванням і високою швидкістю. Брав участь в російсько-японській війні. У 1920-х роках, Kasuga був частково роззброєний і перетворений на учбовий корабель. Зданий на злам, в 1948 році.

Katahdin - Таран (США) 1893
Katahdin - таран, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 2421 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 76,4 х 13,2 х 4,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 18,5 вузлів. Крейсер Karlsruhe, озброєн чотирма 6-фунтовими гарматами. Спущений на воду у травні 1893 року.
Katahdin - це таранне судно, завданням якого, було охорона гаваней. Крім того, Katahdin, міг брати участь, в операціях бойового флоту, таранячи ворожі кораблі, під прикриттям диму битви. Його корпус, з карапасною палубою, був повністю броньований - 51 мм (палуба), 152 мм (пояс по ватерлінії). Виведений в запас, він був мобілізований, під час війни з Іспанією, в 1898 році. У 1909 році, корабель був виключений зі списків флоту і став учбовим судном.

KDD Ocean Link - Кабелеукладач (Японія) 1991
KDD Ocean Link - кабелеукладач, виготовлений у Японії. Його водотоннажність, становить 9662 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 133 х 19,6 х 7,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Спущений на воду у серпні 1991 року.
KDD Ocean Link, один з найбільш досконалих кабелеукладальників у світі, здатний діяти, в суворих умовах північної частини Тихого океану. Має дві палуби повної довжини, нижче яких, розташовуються три трюми для кабелів. Високошвидкісний оптиковолоконний кабель, займає верхню частину корми. Кабель занурюється, за допомогою шпунтгебеля, що буксирується за кормою. Шпунтгебель, оснащений телекамерою і сонаром переднього огляду, а спостереження за укладанням, здійснюється, з центрального поста управління.

Kearsarge - Крейсер (США) 1861
Kearsarge - крейсер, виготовлений у США. Його водотоннажність, становить 1511 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 60,5 х 10 х 4,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун подвійної дії. Максимальна швидкість - 11 вузлів. Крейсер Kearsarge, озброєн двома 280-мм знаряддями і чотирма 32-фунтовими гарматами. Спущений на воду у вересні 1861 року.
Kearsarge, побудували для Північних Штатів, у рамках військової суднобудівельної програми 1861 року. Його підготували до плавання, в 1862 році і негайно ж, відправили до Європи, на пошуки Sumter, рейдера Конфедерації, який вже знищив, декілька кораблів Союзу. У 1864 році, крейсер зав'язав бій, зі знаменитим рейдером мешканців півдня - Alabama і потопив його. У 1894 році, він сів на мілину, недалеко від Нікарагуа, пограбований місцевим населенням і був остаточно втрачений.

Keokuk - Броненосець (США) 1862
Keokuk - броненосець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 687 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 48,6 х 10,9 х 2,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 11 вузлів. Броненосець Keokuk, озброєн двома 280-мм знаряддями. Спущений на воду у грудні 1862 року.
У 1861 році, мешканці півночі, спроектували корабель, з броньованою конструкцією - Keokuk. Це була спроба, створити корабель, здатний вести бій, з потужними броненосцями Конфедерації, які будувалися у той час. Альтернативним проектом, явився знаменитий Monitor. У бою при Чарльстоні, в 1863 році, Keokuk отримав 90 попадань і затонув в шельфових водах. Мешканці півдня, підняли його 280-мм знаряддя.

Керч - Крейсер (СРСР) 1973
Керч - крейсер, виготовлений у СРСР. Його водотоннажність, становить 9855 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 173 х 18,6 х 6,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є газотурбінний двигун. Крейсер Керч, озброєн чотирма 76,2-мм гарматами і двома здвоєними ракетними установками (SA N3). Спущений на воду у 1973 році.
Керч і шість кораблів такого типу, являються найбільшими у світі крейсерами, які оснащені, тільки газотурбінними двигунами. Турбіни розвивають потужність, до 120000 к. с., а дальність ходу, складає 3000 миль (5700 км), на повній швидкості або 8800 миль (16720 км), при швидкості 15 вузлів. Ці крейсера, являють собою, поліпшену модифікацію, проекту Kresta 2 (радянське позначення - Проект 1134А Беркут-А). Вони несуть потужне зенітне і протичовнове озброєння. Керч, також має, важке ракетне озброєння і має потужне командне і стежаче устаткування. Велика надбудова, урівноважується великими і низькими витяжними трубами. Ангар розташовується, під кормовою злітною палубою і оснащений підйомником, для вертольота.

Kiautschou - Лайнер (Німеччина) 1899
Kiautschou - лайнер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 11085 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 164,5 х 18 х 8,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун чотирикратного розширення. Максимальна швидкість - 23 вузла. Спущений на воду у 1899 році.
У кінці 1890-х років, Німеччина, почала широкомасштабну суднобудівельну програму, для посилення свого регулярного поштового і пасажирського флоту на Далекому Сході. Kiautschou, побудували для компанії Hamburg American Line. Лайнер міг перевозити 240 пасажирів першим класом, 162 - другим і 1950 - третім класом. У 1904 році, він змінив власників і був перейменований в Prinzess Alice. Після Першої світової війни, його передали, торговому флоту США і перейменували в City of Honolulu. У 1922 році, на судні виникла пожежа і воно було залишене командою.

Київ - Авіаносний крейсер (СРСР) 1972
Київ - авіаносний крейсер, виготовлений у Україні. Його водотоннажність, становить 38608 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 273,1 х 49,2 х 8,95 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паротурбінний двигун. Авіаносний крейсер Київ, озброєн чотирма 76,2-мм гарматами. Спущений на воду у грудні 1972 року.
Київ - це перший радянський авіаносець, спеціальній конструкції, із злітною палубою, в усю довжину корпусу. Його заклали, у вересні 1970 року, в місті Миколаїв (Україна). Увійшов до ладу, в травні 1975 року. Злітна палуба - кутова, велика частина озброєння, винесена на бак, залишаючи максимальні сектори дії протикорабельним, зенітним і протичовновим ракетам. Корабель несе 24 смертоносних ракети, типу SS N12 Shaddock. Місток знаходиться з правого боку, там же, розташовано радарне устаткування.

Kilo - Підводний човен (СРСР) 1981
Kilo - підводний човен, виготовлений у СРСР. Його водотоннажність, становить 2336/2946 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 73 х 10 х 6,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун і електромотор. Максимальна швидкість - 18 (надводний хід) і 12 (підводний хід) вузлів. Підводний човен Kilo, озброєн шістьма 533-мм торпедними апаратами. Спущений на воду у квітні 1981 року.
На відміну від Сполучених Штатів Америки, командування радянського флоту, в 1970-х роках, вважало, що можна обійтися звичайними, тобто, неядерними підводними човнами. Дешевші і простіші, в порівнянні зі своїми ядерними побратимами, дизельелектричні субмарини, були менше, тихіше і маневреннее. Човни класу Kilo (радянське позначення - Проект 877 Палтус), були першими в СРСР, які мали, новітню каплевидну форму корпусу. Корпус такої форми, давав можливість субмарині, розвивати високу підводну швидкість, при, відносно, невеликій витраті енергії. Човни цього типу, мали подвійний корпус, який підвищував шанси вижити, у разі попадання. Їх можна легко упізнати, по характерному для радянського суднобудування, довгому зварювальному шву, а також, по виступаючому, піднятому кожуху палуби. Дизельні двигуни, розвивають потужність, до 4000 к. c., тоді як електричні мотори - 5000 к. с. Ці невеликі кораблі, дуже популярні, оскільки обладнані, порівняно, простими навігаційними і сенсорними системами. Крім того, вони не озброєні, подібно до пізніших підводних човнів, ракетними установками, для протикорабельних ракет. Ці човни швидкі, високоманеврені і прекрасно пристосовані, для операцій в закритих акваторіях. Деякі з них, були продані іншим країнам, для заміни дизельних човнів, побудованих в 1950-х роках. У СРСР, виготовляли, по 2-4 човни класу Kilo, щорічно.

Кіров - Крейсер (СРСР) 1936
Кіров - крейсер, виготовлений у СРСР. Його водотоннажність, становить 11684 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 191 х 18 х 6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун. Максимальна швидкість - 35,9 вузлів. Крейсер Кіров, озброєн шістьма 100-мм і дев'ятьма 180-мм знаряддями. Бронювання - 76 мм (пояс). Спущений на воду у листопаді 1936 року.
Кіров, був побудований, при технічному сприянні Італії. Спочатку, проект передбачав водотоннажність - 7112 тонн, але потім, розміри корабля - збільшили, посиливши корпус. Остаточно, проект схвалили, в 1934 році. Кіров заклали, в жовтні 1935 року і закінчили, у вересні 1938 року. Його 180-мм знаряддя, розташовувалися в трьохгарматних вежах. Крім того, уздовж борту, недалеко від другого димаря, розміщувалися 100-мм знаряддя, в одинарних установках. Катапульту розташували, між двома великими, скошеними трубами. Кіров брав участь в Другої світової війні, потім, багато років, був флагманом Балтійського флоту. Виключений зі списків флоту, у кінці 1970-х років.

Кіров - Ракетний крейсер (СРСР) 1977
Кіров - ракетний крейсер, виготовлений у СРСР. Його водотоннажність, становить 28000 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 248 х 28 х 8,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун і ядерний реактор. Ракетний крейсер Кіров, озброєн двома 100-мм знаряддями, двома здвоєними ракетними установками (SA N4), дванадцятьма ракетними установками (SA N6) і двадцятьма протикорабельними ракетами. Спущений на воду у грудні 1977 року.
Якщо не рахувати авіаносців, Кіров - найбільший бойовий корабель, побудований після Другої світової війни. Його колосальна надбудова, несе безліч радарів і антен систем раннього попередження. Ракетні установки, розташовуються попереду, під палубою, залишаючи кормову секцію, для силової установки і вертолітного ангара. Кіров і шість кораблів цього типу - це єдині судна, які використовують парові турбіни і реактор, одночасно. Два ядерні реактори, зв'язані з нафтовими пароперегрівачами, які збільшують загальну потужність установки і тим самим, швидкість.

Князь Пожарський - Броненосець (Російська Імперія) 1867
Князь Пожарський - броненосець, виготовлений у РІ. Його водотоннажність, становить 5220 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 83 х 15 х 7,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 11,7 вузлів. Броненосець Князь Пожарський, озброєн вісьмома 228-мм знаряддями. Спущений на воду у вересні 1867 року.
Князь Пожарський - це перший російський броненосний корабель, який ніс службу, на Тихому океані. Він був закладений, в 1864 році, у рамках програми швидкого збільшення російського флоту і єдиний з усіх, будувався, як автономний (океанський) крейсер, з броньовим поясом, по ватерлінії. Він мав хороші морехідні якості і являвся, стійкою гарматною платформою. Модернізований, в 1884-1886 роках. При модернізації, були встановлені два 152-мм знаряддя, а 228-мм знаряддя, були замінені на 203-мм. Розібраний в 1907 році.

Князь Суворов - Броненосець (Російська Імперія) 1904
Князь Суворов - броненосець, виготовлений у РІ. Його водотоннажність, становить 13730 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 121 х 23 х 7,9 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 17,5 вузлів. Броненосець Князь Суворов, озброєн дванадцятьма 152-мм і чотирма 305-мм знаряддями. Спущений на воду у вересні 1902 року.
У травні 1905 року, в Цусимском битві, російський флагманський корабель Князь Суворов, був пошкоджений ворожою артилерією і пізніше, потоплений торпедами. Було побудовано, п'ять броненосців цього типу, які являлися, розвитком французького проекту - Цесаревич. Бородіно і Олександр III, загинули в тій же битві, майже одночасно з флагманом. Важко пошкоджений японським вогнем, Орел, наступного дня, здався супротивникові. Останній корабель, Слава, не був закінчений, до моменту відправки Другої Тихоокеанської ескадри і уникнув долі, своїх нещасливих побратимів. Слава брав участь в Першій світовій війні, був затоплений командою, після Моонзундській битви, з германським флотом. Незважаючи на свою сумну долю, броненосці типу Бородіна, були вдалими і цікавими кораблями. Артилерія допоміжного калібру, розміщувалася у вежах і дозволяла вести, сильний подовжній вогонь. Система бронювання, надійно захищала корабель - Орел, який отримав безліч попадань великокаліберними снарядами, залишився на плаву, зберіг хід, управління і частину артилерії.

Koln - Крейсер (Німеччина) 1916
Koln - крейсер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 7605 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 155,5 х 14,3 х 6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний паровий двигун. Максимальна швидкість - 28,5 вузлів. Крейсер Koln, озброєн вісьма 150-мм знаряддями. Бронювання - 18-60 мм (пояс) і 40-60 мм (палуба). Спущений на воду в жовтні 1916 року.
Розвиток легких і середніх крейсерів в німецькому флоті, був систематичним - він прогресував, від типу до типу. Кораблі серії Bremen, розвивали швидкість 23 вузла, проте, незабаром з'явилися, набагато досконаліші крейсера. Тип Koln, налічував 19 кораблів. Лише Koln і однотипний Dresden, були закінчені, а інші крейсера - розібрали на стапелях. Дальність ходу Koln, складала 5400 миль (10260 км), при швидкості 12 вузлів або 1200 миль (2280 км) - при русі на повній швидкості. Затоплений командою в Скапа-Флоу, в 1919 році.

Koln - Крейсер (Німеччина) 1928
Koln - крейсер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 8260 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 174 х 15,3 х 6,3 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун і дизельний двигун. Максимальна швидкість - 32 вузла (турбінний двигун) і 10 вузлів (дизельний двигун). Крейсер Koln, озброєн дев'ятьма 150-мм знаряддями. Спущений на воду у травні 1928 року.
Koln і два однотипних корабля, мали нову конструкцію корпусу. При будівництві, широко використовувалося електрозварювання (це зменшило вагу корабля). Крейсера несли нові трехорудийные вежі і понад того - дві кормові вежі, які були зміщені, відносно осі корабля. Таким чином, розташування артилерії, забезпечувало хороший круговий обстріл. Спочатку, крейсер Koln, був обладнаний катапультою і дванадцятьма 500-мм торпедними апаратами, змонтованими в тритрубних установках, але на початку Другої світової війни, їх зняли. Крейсер потоплений, в результаті бомбардування. Пізніше піднято і в 1946 році, зданий на злам.

Komet - Рейдер (Німеччина) 1939
Komet - рейдер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 7620 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 115 х 15,3 х 6,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Рейдер Komet, озброєн дев'ятьма 150-мм знаряддями. Спущений на воду у 1939 році.
Komet (первісна назва Ems) - був найменшим і добре обладнаним, німецьким рейдером. Закладений у 1937 році і мобілізований у 1940 році, він був озброєний 150-мм знаряддями, які, спочатку, належали линкорам, класу Deutschland. Крім того, корабель ніс два літака-розвідника і торпедний катер LS2. Komet здійснив один вдалий рейд, потопивши 10 торгових судів. Під час другого походу, в 1942 році, був потоплений.

Konig Wilhelm - Броненосець (Німеччина) 1868
Konig Wilhelm - броненосець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 10933 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 112 х 18,3 х 8,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун одинарного розширення. Максимальна швидкість - 14,7 вузлів. Броненосець Konig Wilhelm, озброєн вісімнадцятьма 238-мм і п'ятьма 210-мм знаряддями. Спущений на воду у квітні 1868 року.
Konig Wilhelm, був закладений у Великобританії, для турецького флоту, але ще на стапелі, перекуплений Німеччиною. У 1878 році, він зіткнувся з кораблем Grosser Kurfurst, внаслідок чого, останній затонув. Пізніше, на броненосці, був зроблений серйозний ремонт - відновили котли, посилили бронювання країв і поставили нестандартні знаряддя, меншого калібру. Потім, його перекваліфіковували, у важкий крейсер. У 1907 році, він став учбовим кораблем. У 1921 році, зданий на злам.

Koning Willem II - Лайнер (Голландія) 1899
Koning Willem II - лайнер, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 4361 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 124 х 13,7 х 7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун чотирикратного розширення. Спущений на воду у 1899 році.
Koning Willem II - один з поштових пароплавів, побудованих для Nederland Steamship Company. Він обслуговував маршрут Європа - Вест-Індія. Лайнер перевозив, до 70 пасажирів першого класу, 30 - другого класу і до 40 солдатів, між Європою і голландськими володіннями на заході. Двигун розвивав потужність 4000 к. с. Корабель був обладнаний великим навісом, для поліпшення перебування в тропічному кліматі. Це було чудове судно. У 1913 році, його продали Італії і перейменували в Atene. Зданий на злам в 1926 році.

Кореєць - Канонерський човен (Російська Імперія) 1886
Кореєць - канонерський човен, виготовлений у Швеції. Його водотоннажність, становить 1290 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 66,7 х 10,6 х 3,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун подвійного розширення. Канонерський човен Кореєць, озброєн 152-мм і двома 203-мм знаряддями. Спущений на воду у серпні 1886 року.
Кореєць заклали в 1885 році, в Стокгольмі. Він був оснащений, двома 203-мм знаряддями, які були розташовані, на бортових виступах і захищені щитами. 152-мм знаряддя, знаходилися в кормовій частині, а чотири 107-мм - уздовж борту. Кореєць і однотипний Маньчжур, мали сильне озброєння, для свого класу. Вони були придатні, для патрульної служби. Кореєць став одним з перших бойових кораблів, втрачених в російсько-японській війні. Його підірвали, в Чемульпо (Корея), 9 лютого 1904 року, щоб уникнути захоплення супротивником.

Kormoran - Рейдер (Німеччина) 1939
Kormoran - рейдер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 20218 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 164 х 20 х 8,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун і електромотор. Рейдер Kormoran, озброєн шістьма 150-мм знаряддями. Спущений на воду у 1939 році.
Kormoran (колишній Steiermark), був закладений в 1938 році і вступив в лад, в 1940 році. Його негайно відправили, в рейд (350 днів), в ході якого, він потопив і захопив, 11 торгових судів, загальною водотоннажністю 69366 тонн. 11 листопада 1941 року, австралійський крейсер Sydney, зустрів рейдер біля берегів Західної Австралії. Екіпаж Sydney, прийняв Kormoran, за голландське торгове судно і підійшов занадто близько. Kormoran відкрив вогонь. Незабаром, обидва кораблі вийшли з бою - Sydney вибухнув і загинув, разом з усім екіпажем, a Kormoran затонув.

Kota Wijaya - Контейнеровоз (Малайя) 1991
Kota Wijaya - контейнеровоз, виготовлений у Малайї. Його водотоннажність, становить 22695 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 184,5 х 27,6 х 9,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 19 вузлів. Спущений на воду у лютому 1991 року.
Kota Wijaya, належить до нового покоління контейнеровозів, здатних перевозити різний вантаж в 20-футових і 40-футових контейнерах, що розміщуються в шести вантажних трюмах. Повна місткість судна, складає 1186 умовних контейнерів і 200 додаткових рефрижераторних контейнерів на верхній палубі. Корпус, подвійний в центральній секції, бічні танки використовуються для палива, воднобаластні цистерни правого борту, випрямляють судно під час операцій навантаження, або вивантаження. Двигун розвиває потужність 14000 к. с. при 100 об/хв. Витрата палива, складає 40,8 тонн в добу, а також додатково 2 тонни, для допоміжних двигунів.

Червоноград - Контейнеровоз (СРСР) 1961
Червоноград - контейнеровоз, виготовлений у Фінляндії. Його водотоннажність, становить 26630 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 173,5 х 23 х 10 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 19 вузлів. Спущений на воду у 1961 році.
Червоноград - це один з перших кораблів, який був побудований за кордоном, по радянському замовленню. Він обладнаний, двома вільними наскрізними палубами, з чотирма вантажними трюмами. Це судно, може перевозити контейнери, об'ємом 33,1 і 67,5 кубічних метрів. Червоноград, вміщує 728 умовних контейнерів, з них 30 - рефрижераторних.

Червоний Кавказ - (СРСР) 1916
Червоний Кавказ - крейсер, виготовлений у РІ. Його водотоннажність, становить 9174 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 169,5 х 15,7 х 6,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є турбінний двигун. Максимальна швидкість - 29 вузлів. Крейсер Червоний Кавказ, озброєн чотирма 100-мм і чотирма 180-мм знаряддями. Спущений на воду у червні 1916 року.
Червоний Кавказ, був закладений в 1913 році, для Російського Імператорського Флоту. У 1916 році, він був спущений на воду, як легкий крейсер - Адмірал Лазарєв. Хаос революції і громадянської війни, перервав усі роботи на нім, до 1927 року, тому корабель, вступив в лад, тільки в 1932 році. Коли роботи відновили, конструктори спробували модернізувати проект, з урахуванням останніх досягнень в суднобудуванні. Корпус подовжили на 9 метрів, бронювання корми посилили, в порівнянні з первинним. Крейсер оснастили, експериментальними 180-мм знаряддями, які були розміщені, по одному, в чотирьох вежах, поставлених в діаметральній площині. Ці знаряддя, пізніше ставили і на інші радянські крейсера. У корабля були характерні обводи - дві великі прямі труби, великий місток і великий кран, які утворювали головну частину грот-щогли. У січні 1932 року, крейсер увійшов до складу радянського флоту, під ім'ям Червоний Кавказ. Корабель брав участь в Другої світової війні і отримав декілька бойових ушкоджень. Після втрати грібного гвинта, поставлений в док (причому частково, оскільки довжина корабля, перевищувала довжину дока), для капітального ремонту. Ремонт був закінчений в 1944 році, а в 1947 році, Червоний Кавказ, став учбовим кораблем. Пізніше, його використали, як корабель-мішень і потопили в 1956 році, при випробуваннях протикорабельної ракети SS N1.

Кремль - Броненосець (Російська Імперія) 1865
Кремль - броненосець, виготовлений у РІ. Його водотоннажність, становить 4064 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 67,6 х 16 х 5,9 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 9 вузлів. Броненосець Кремль, озброєн вісьмома 86-мм, шістьма 152-мм і вісьмома 203-мм знаряддями. Бронювання - 305-406 мм (пояс), 305 мм (барбети) і 127 мм (допоміжні вежі і каземати). Спущений на воду у 1865 році.
Кремль - один з 5 кораблів, які сформували основу російського броненосного флоту. Однотипний корабель Первісток, був сконструйований Джорджем Макроу і побудований у Великобританії. Кремль заклали, в 1864 році і закінчили - в 1866 році. Корабель мав броньовану надводну частину корпусу. Двигун, який зняли з дерев'яного гвинтового корабля, розвивав потужність - 1630 к. с. Досить скоро, Кремль став, учбовим артилерійським кораблем. У 1905 році, зданий на злам.

Kronprinz Wilhelm - Лайнер (Німеччина) 1901
Kronprinz Wilhelm - лайнер, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 15147 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 202 х 20,2 х 8,8 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун чотирикратного розширення. Максимальна швидкість - 23,3 вузла. Спущений на воду у березні 1901 року.
Kronprinz Wilhelm, був одним з великих експрес-лайнерів, які були побудовані, для компанії Norddeutscher Lloyd, на початку XX століття. У нього були, найбільші в історії суднобудування, парові машини чотирикратного розширення, а також циліндри, діаметром, близько 2590 мм і довжиною ходу поршня - 1955 мм. Корабель вийшов, дійсно вдалим - він легко досягав високої швидкості, на Північній Атлантиці. Коли почалася Перша світова війна, Kronprinz Wilhelm, став рейдером і залишався ним, аж до насильницького інтернування, в одному з портів США. У 1917 році, коли Америка вступила у війну, він був реквізований і використовувався, як військовий транспорт, під ім'ям Von Steubem. Зданий на злам, в 1940 році.

Kurfurst Friedrich Wilhelm - Броненосець (Німеччина) 1891
Kurfurst Friedrich Wilhelm - броненосець, виготовлений у Німеччини. Його водотоннажність, становить 10210 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 115,7 х 19,5 х 7,9 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Броненосець Kurfurst Friedrich Wilhelm, озброєн шістьма 105-мм і шістьма 280-мм знаряддями. Бронювання - 305-406 мм (пояс), 305 мм (барбети) і 127 мм (допоміжні вежі і каземати). Спущений на воду у червні 1891 року.
Kurfurst Friedrich Wilhelm - це один з чотирьох потужних кораблів, які сформували основу німецького флоту, на початку 1900-х років. У 1910 році, його продали Туреччині, де він дістав назву - Heirddin Barbarossa. У 1915 році, потоплений британським підводним човном.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 63 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar