M-Ships
25.02.2022, 00:35

Marinor - Танкер (Голландія) 1992
Marinor - танкер, виготовлений у Голландії. Його водотоннажність, становить 10842 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 112,2 х 18 х 7,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 14,4 вузлів. Спущений на воду у 1992 році.
Marinor - незвичайний танкер, оскільки може перевозити смешаный вантаж каоліну і хімічних кислот. Він був сконструйований, для перевезень рідкого каоліну для паперової промисловості, разом з хімікаліями (наприклад, сірчаної кислоти), між східним узбережжям Північної Америки і Карибськими островами. Дванадцять танків, встановлені уздовж центрального коридору. Вони обшиті нержавіючою сталлю, для зберігання їдких хімічних кислот. Танки включені в набір корпусу і сприймають частину навантажень, що дозволяє полегшити корпус. Шість танків призначені для каоліну, шість, плюс один малий в носі - для хімічних кислот. Усі танки мають встановлені на палубі підігрівачі, сполучені з головними котлами.

Mayon Spirit - Танкер (Ліберія) 1981
Mayon Spirit - танкер, виготовлений у Ліберії. Його водотоннажність, становить 100000 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 244,8 х 41,2 х 14,4 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 14,4 вузлів. Спущений на воду у грудні 1981 року.
Mayon Spirit, має вдосконалену танкерну конструкцію, з поліпшеним устаткуванням, яке вдалося розмістити, завдяки наявності подвійного корпусу з проміжком між корпусами, до 2 метрів, в подвійному дні і великим вільним простором у бічних танках. Завдяки цьому двокорпусному плануванню, є тільки один центральний вантажний танк і декілька маленьких бортових. Місткість складає 120043 кубічних метрів. Вантаж подається трьома насосами, керованими з контрольного центру. Особовий склад такого великого корабля, складає всього 38 чоловік.

McRae - Канонерський човен (США)
McRae - канонерський човен, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 843 тонни. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун подвійного розширення. Максимальна швидкість - 8 вузлів. Канонерський човен McRae, озброєн 228-мм знаряддям і шістьма 32-фунтовими гарматами.
МсRae - спочатку піратський барк Marques de la Habana, захоплений Saratoga, в 1860 році. У 1861 році, Marques de la Habana був куплений Конфедерацією Штатів Америки і названий МсRae. До броненосців, що будуються у той час в Новому Орлеані, МсRae був найпотужнішим кораблем на Міссісіпі. У 1862 році, він був важко пошкоджений під час атаки флоту Союзу. Човен насилу добрався до Нового Орлеана, де і затонув.

Mendes Nunez - Крейсер (Іспанія) 1923
Mendes Nunez - крейсер, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 6140 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 140,8 х 14 х 4,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 29,2 вузлів. Крейсер Mendes Nunez, озброєн шістьма 152-мм знаряддями. Спущений на воду у березні 1923 року.
Mendes Nunez - один з двох швидких легких крейсерів, які були замовлені в 1915 році, закладені в 1917 році, але не завершені, аж до 1924 року, у зв'язку з труднощами вступу матеріалів, як в час, так і після Першої світової війни. Проекти грунтувалися на британському C - класі крейсерів з трьома знаряддями, що групуються в краях судна. Двигун розвивав потужність 43776 к. с. Запас палива складав 800 тонн вугілля і 500 тонн нафти. 76-мм броня, концентрувалася в центральній частині корабля, зменшуючись до 31 мм в краях. Дванадцять 533-мм торпедних апаратів, були змонтовані в тритрубних установках - по дві на кожен борт, відразу позаду центральної частини. Mendes Nunez списаний в 1963 році. Однотипний корабель Bias de Lezo, зданий на злам ще в липні 1932 року.

Messudieh - Броненосець (Туреччина) 1874
Messudieh - броненосець, виготовлений у Туреччині. Його водотоннажність, становить 9865 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 101 х 17,9 х 7,9 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун подвійного розширення. Броненосець Messudieh, озброєн трьома 178-мм і дванадцятьма 254-мм знаряддями. Бронювання - 152-305 мм і 178-254 мм (батареї). Спущений на воду у жовтні 1874 року.
Messudieh - повністю вітрильний корабель, що має центральну батарею і таранний ніс. Він поєднував, солідну вогневу потужність з хорошим захистом, швидкістю і дальністю плавання, а також показував хороші морехідні якості. Потоплений в 1914 році.

Minas Gerais - Броненосець (Бразилія) 1908
Minas Gerais - броненосець, виготовлений у Великобританії. Його водотоннажність, становить 21540 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 165,8 х 25,3 х 8,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 21 вузол. Броненосець Minas Gerais, озброєн 22 120-мм і дванадцятьма 305-мм знаряддями. Спущений на воду у вересні 1908 року.
Minas Gerais був спочатку спроектований, як броненосець дредноутного типу. Створювався у відповідь на потужні кораблі, що будувалися у той час для Чилі. Його конструкцію пізніше модифікували, що дозволило кораблю увійти до історії, в якості першого потужного дредноута, побудованого для невеликого флоту. Зібраний у Британії в 1910 році. У 1923 році, модернізований в США. У 1934-1937 роках, був повторно модернізований на бразильських верфях. Зданий на злам в 1954 році.

Missouri - Канонерський човен (США) 1863
Missouri - канонерський човен, виготовлений у США. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 55,7 х 17 х 2,6 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 6 вузлів. Канонерський човен Missouri, озброєн 228 мм, 280-мм і одне 32-фунтовым знаряддям. Спущений на воду у квітні 1863 року.
Missouri - останній броненосець Конфедерації Штатів Америки, який брав участь в Громадянської війні в США. Він був закладений у грудні 1862 року і вступив в дію у вересні наступного року. Призначався для служби на річках, контрольованих Конфедерацією Штатів Америки. Корабель мав каземат, довжиною 40 м, який містив різне озброєння. Єдине гребневе колесо, діаметром 6,7 метра, розташовувалося на кормі (в казематі), який був укріплений, 144-мм товстою бронею на кутах, щоб запобігти пошкодження. Броня розташовувалася в двох взаимосцепленных пластах, що спускалися на 1,8 метри нижче ватерлінії. Missouri служив військовим транспортом і мінним загороджувачем, поки не приєднався до сил Союзу, в червні 1865 року - через два місяці після офіційної капітуляції.

Moreno - Лінкор (Аргентина) 1911
Moreno - лінкор, виготовлений у США. Його водотоннажність, становить 30500 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 173,8 х 29,4 х 8,5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий турбінний двигун. Максимальна швидкість - 22,5 вузла. Лінкор Moreno, озброєн дванадцятьма 152-мм і дванадцятьма 305-мм знаряддями. Спущений на воду у вересні 1911 року.
Суперництво між південноамериканськими республіками, привело до того, що в 1910 році, коли Бразилія замовила два потужні дредноути на британських верфях, Аргентина розробила програму стоительства трьох лінкорів. Проте внаслідок фінансових проблем, довелося замовити в США, всього два дредноути. Moreno і корабель того ж класу Rivadavia, були модернізовані в 1924-1925 роках - їх переклали на рідке паливо, гратчасту передню щоглу укоротили, а кормову щоглу замінили на триопорну. Водотоннажність збільшилася на 1016 тонн. Moreno був проданий в 1956 році.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 63 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar