N-Ships
25.02.2022, 00:40

Nashwille - Броненосець (США) 1864
Nashwille - броненосець, виготовлений у США. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 82 х 18,8 х 3,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 6 вузлів. Броненосець Nashwille, озброєн трьома 178-мм знаряддями і 24-фунтової гаубицею. Спущений на воду у 1864 році.
Будівництво Nashwille, було почато в Монтгомері (Алабама), а закінчено у місті Мобі́л. Він увійшов до ладу на початку 1865 року, будучи основою оборони конфедератів у місті Мобі́л. Nashwille врізався у берег 10 травня 1865 року, коли йшов вгору по річці, щоб встати на прикіл.

Nedlloyd Europa - Контейнеровоз (Данія) 1991
Nedlloyd Europa - контейнеровоз, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 48768 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 266 х 32,2 х 13 метрів. Силовою установкою даного корабля, є дизельний двигун. Максимальна швидкість - 23 вузла. Спущений на воду у вересні 1991 року.
Nedlloyd Europa - один з незвичайних проектів (на цьому кораблі, немає звичайних вантажних трюмів). Замість цього, він оснащений спеціальними кріпленнями, розташованими над палубою, які дозволяють надійно зміцнити, встановлені на ній контейнери. Така система гарантує краще збереження вантажу, знижуючи ризик його ушкодження або втрати в погану погоду. Випробування довели вигоди проекту, підтвердивши, що вантажні люки, не додають міцності корпусу. Проте усунення води, що потрапила на відкриту палубу, скрутне, тому в проекті подвоєна, в порівнянні з судами звичайного типу, кількість водовідливних і насосних систем. Судно має сім вантажних відсіків, два з яких знаходяться на кормі позаду надбудови.

Niels Juel - Ккорабель берегової оборони (Данія) 1918
Niels Juel - корабель берегової оборони, виготовлений у Данії. Його водотоннажність, становить 4165 тонн. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 90 х 16,3 х 5 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун потрійного розширення. Максимальна швидкість - 16 вузлів. Корабель берегової оборони Niels Juel, озброєн десятьма 150-мм знаряддями. Спущений на воду у 1918 році.
Будівництво цього корабля, було почато в Копенгагені в 1914 році, але потім відкладено через вимоги датського флоту, що змінилися. Побудоване судно, мало триопорну фок-щоглу і легку грот-щоглу. Пізніше, на корабель встановили нову фок-щоглу, обладнану далекомірами. Під час Другої світової війни, судно намагалося знайти притулок в Швеції, але було захоплено німцями, які переобладнували його в учбовий корабель. У кінці війни, воно було використане для евакуації офіцерів і їх сімей, поки не було потоплено авіацією, біля Кіля, в 1945 році.

Nordenfelt I - Підводний човен (Греція) 1885
Nordenfelt I - підводний човен, виготовлений у Греції. Його водотоннажність, становить 61 тонна. Габаритні розміри (довжина, ширина) - 19,5 х 2,7 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 9 (надводний хід) і 4 (підводний хід) вузлів. Підводний човен Nordenfelt I, озброєн 355-мм торпедним апаратом і 25-мм гарматою. Спущений на воду у 1885 році.
Спроектований в 1882 році Nordenfelt I, був першим у світі паровим підводним човном. Його корпус, був майже круглим, а глибина занурення, складала 15 метрів. Велика частина внутрішнього простору, була зайнята машинним відділенням з котлами, паронакопителями і теплообмінниками, які знаходилися на самому дні. Пара з котлів проходила через нагрівач-змійовик, віддаючи свою енергію воді в акумуляторі, яка потім, за допомогою насоса, поверталася в котел. Таким чином, велика кількість перегрітої води, могла зберігатися в цьому грушовидному резервуарі. Коли вода під низьким тиском потрапляла в головний котел, вона перетворювалася на пару. Топка запускалася в порту. На накопичення в акумуляторі максимальної кількості перегрітої води, йшло три дні.

Numancia - Броненосець (Іспанія) 1863
Numancia - броненосець, виготовлений у Іспанії. Його водотоннажність, становить 7304 тонни. Габаритні розміри (довжина, ширина, висота) - 96 х 17,3 х 8,2 метрів. Силовою установкою даного корабля, є паровий двигун. Максимальна швидкість - 13 вузлів. Броненосець Numancia, озброєн 40 68-фунтовими гарматами. Бронювання - 102-140 мм (пояс) і 444 мм (дерев'яна підкладка). Спущений на воду у листопаді 1863 року.
Numancіa був броненосцем із залізним корпусом і знаряддями, встановленими по бортах. Його будівництво почалося в Ла Сієнні в 1861 році. Він брав участь у війнах Іспанії з Чилі і був сильно пошкоджений в Карлістському конфлікті в 1873 року. У 1897-1898 роках, корабель був перебудований. До 1914 року, він служив навчальним артилерійським судном. Затонув у 1916 році, при буксируванні на злам.

Категория: Ships | Добавил: Купчинский
Просмотров: 85 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar